۱۰۰۷۲۱۴
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

کلافگی سخنگوی کاخ سفید از رسانه‌های منتقد

سخنگوی کاخ سفید از نوع پوشش خبری رسانه‌های دموکرات درباره جمعیت معترضان نژادپرستی با وجود ویروس کرونا و مساله‌سازی برای گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ انتقاد کرد.

ایرنا: سخنگوی کاخ سفید از نوع پوشش خبری رسانه‌های دموکرات درباره جمعیت معترضان نژادپرستی با وجود ویروس کرونا و مساله‌سازی برای گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ انتقاد کرد.

کایلی مک‌انانی روز جمعه در نشست خبری خود این مطلب را به عنوان نکته پایانی و مهم این نشست مطرح کرد و در حالی که هنوز جمله‌اش پایان نیافته بود، این نشست را ترک کرد.

وی افزود: باید به نکته مهمی متذکر شوم؛ وقتی به فلیم‌های منتشر شده درباره پوشش خبری اعتراض‌ها نگاه می‌کنید رسانه‌هایی چون سی ان ان، ام اس ان بی سی، سی بی اس با عباراتی همچون جمعیتی عظیم، ده‌ها هزار نفر و ۲۰۰ هزار نفر فخر فروشی می‌کنند اما آنها درباره اندازه جمعیت گردهمایی انتخاباتی ترامپ عمیقا نگران هستند.

کلافگی سخنگوی کاخ سفید از رسانه‌های منتقد

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: مجری ام اس ان بی سی گفت که عدالت اجتماعی برتر از فاصله اجتماعی است اما وقتی رئیس جمهوری به دنبال جشن گرفتن دستاورد در این کشور با اجتماع محدود است، به عنوان عرصه گسترش ویروس کرونا درنظر گرفته می‌شود.

مک‌انانی اضافه کرد: من فکر می‌کنم باید ثبات در داخل داشته باشیم وقتی جمعیت عظیم را پوشش می‌دهیم. ما باید از سوی دانشمندان راهنمایی شویم نه اینکه از دانشمندان استفاده ابزاری کنیم آنگونه که اغلب بر روی آنتن شبکه‌ها به ویژه سی ان ان می بینیم.

این اظهارات و رفتار سخنگوی کاخ سفید با واکنش خبرنگاران این حوزه مواجه شد و در فضای توئیتری خود با خسته‌کننده دانستن اظهارات مک‌انانی نوشتند او نشان داد که درک او از روزنامه‌نگاری چقدر اندک است.

خبرنگاران متعددی در این نشست از سخنگوی کاخ سفید پرسیدند که آیا در گردهمایی انتنخاباتی روز شنبه ترامپ که قرار است در اوکلاهاما برگزار شود، از ماسک صورت استفاده می‌کنند یا خیر، که گفت: این یک انتخاب شخصی است. من هر روز آزمایش کرونا می‌دهم و آنها به استفاده از ماسک توصیه‌ای نداشته‌اند.

این اظهارات سخنگوی ترامپ در شرایطی انجام می‌دهد که سازمان پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا به همه شهروندان این کشور توصیه کرده است که از ماسک صورت استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به ترامپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر ترامپ.

      • بدون نام

        مرگ ،ممممممممممممرررررررررررررررگگگگکگگککککککککک بر ترامپ جاهل ونادان ومستکبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج