۱۰۰۷۲۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روز‌های بد استقلال تمام نمی‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متأسفانه هر روز یک خبر بد از این باشگاه می شنویم و ظاهرا قرار نیست روزهای بد این تیم تمام شود.

خبرگزاری مهر: فرد ملکیان گفت: آبی پوشان در لیگ نوزدهم دو چهره متفاوت داشته اند، ابتدای حضور استراماچونی، نتایج ضعیف در هفته های اول و شرایط خوب با گذشت بازی ها که متأسفانه به یک باره اتفاقاتی رخ داد که استراماچونی نتوانست شرایط را تحمل کرده و ایران را ترک کرد، اگر چه روزها بحث برگشتش وجود داشت اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.

وی ادامه داد: پس از رفتن استراماچونی آبی پوشان سه بازی بدون سرمربی بودند اما بعد از آن مجیدی هدایت آبی پوشان را به عهده گرفت و به اعتقاد من شجاعت زیادی از خود نشان داد که در سخت ترین شرایط قبول کرد استقلال را از آن شرایط بد بیرون بیاورد. استقلال با مربیگری مجیدی امتیازات خوبی کسب کرد اما از دست دادن چند امتیاز باعث شد تا کمی با صدر جدول فاصله پیدا کند. سپس بحث کرونا پیش آمد و کلا مسابقات تعطیل شد اما در همان اواخر بازی ها مصدومان آبی پوشان زیاد شده و شرایط سختی را استقلال تجربه می کرد.

ملکیان ادامه داد: فکر می کنم روزهای بد استقلال تمام شدنی نیست، حالا که مصدومان برگشته اند و مجیدی همه بازیکنانش را در اختیار دارد، بحث مطالبات بازیکنان خارجی شرایط را سخت کرده و هر روز اخبار ناخوشایندی شنیده می شود مبنی بر اینکه احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال وجود دارد و شاید حتی اگر مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت نشود، این تیم به دسته پایین تر سقوط کند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شده تا آبی پوشان بتوانند با آرامش کامل ادامه لیگ نوزدهم را شروع کنند.

وی در مورد اینکه چه تیمی در پایان فصل به قهرمانی خواهد رسید، گفت: روی کاغذ شانس پرسپولیس از همه بیشتر است اما فوتبال یک رو ندارد و جذابیت فوتبال در این است که اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آن رخ می دهد، بنابراین هنوز هم تیم هایی چون استقلال، سپاهان و تراکتور شانس قهرمان شدن را دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بحث قرارداد ویلموتس که این روزها بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده است، گفت: متأسفانه در سال های گذشته خبرهای خوبی از تیم ملی به گوش نمی رسید و این روند همچنان ادامه دارد. کاش از ابتدا قرارداد ویلموتس را شفاف اعلام می کردند تا چنین مسائلی رخ نمی داد. حالا کسانی که مسبب این اتفاق بودند باید پاسخگو باشند. فوتبال ما در حال اُفت کردن است. وقتی کی‌روش از فوتبال ایران جدا شد ما باید بزرگتر از او را می آوردیم اما متأسفانه سیر نزولی در این مورد داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ویلموتس آمد، موفق نبود و به جای او اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد، مربی که در لیگ برتر کارنامه قابل قبولی نداشت، بنابراین باید دست به دعا شویم تا بتوانیم یک بار دیگر به جام جهانی صعود کنیم.

ملکیان در خصوص نقش دلال ها در فوتبال ایران گفت: عامل اصلی تخریب فوتبال ما دلال هایی هستند که به خاطر منافعشان دست به هر کاری می زنند. آنها فوتبال ایران را به نابودی کشانده اند، بنابراین مسئولان باید هر چه زودتر دست این افراد سودجو را از فوتبال کوتاه کرده تا شاید در سال های آینده شاهد نمایش بهتری از فوتبال در سطح دنیا باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه کرونا دوباره شیوع زیادی پیدا کرده و قرار است لیگ هم آغاز شود. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مطمئنا شروع بازی ها برای تمامی بازیکنان و عوامل اجرایی خطرناک است، پس باید مسئولان منطقی تر فکر کرده و یک راه حل خوب پیدا کنند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری برای کسی رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج