جاباما
۱۰۰۷۳۶۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

رسول‌پناه: برانکو پاسخی به پیشنهادات ما نداد

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سرمربی کروات پیشین سرخپوشان پاسخی به پیشنهادات این باشگاه نداده است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره جلساتش با برخی از بازیکنان این تیم اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت پرسپولیس رو به جلوست و در این چند روز هم بازیکنان به باشگاه می‌آیند و ارتباطی بین باشگاه و بازیکنان برقرار است. اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد، باشگاه آن را برطرف خواهد کرد.

وی درباره بحث طلب برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود یک هزینه دادرسی نیز به طلب این مربی اضافه شده است، گفت: خیر! برانکو از طریق فیفا برای دریافت مطالباتش اقدام کرده است و ما هم از طریق فیفا در حال اقدام هستیم، ولی ما به صورت موازی راه‌های دیگری مثل مذاکره را هم انتخاب کرده‌ایم. پیشنهاداتی نیز داده‌ایم که منتظر پاسخ آن هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این باشگاه باید حدود ۱۴۰ هزار فرانک سوئیس به دادگاه CAS پرداخت کند، گفت: این مبلغ صحت ندارد، این هزینه در حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار فرانک سوئیس است. حتماً می‌ارزد که به CAS شکایت کرده‌ایم. باشگاه این را حساب کرده و تصمیم گرفته که پرونده را به CAS ببرد و نسبت به این موضوع واقف است.

رسول‌پناه در واکنش به طرح این موضوع که کشیدن پرونده برانکو به دادگاه CAS بیشتر برای خرید زمان است، بیان کرد: خیر، در بحث برانکو، او مطالباتی دارد و پرسپولیس هم حق و حقوقی. چون این پرونده در فیفا در حال رسیدگی است، ما هم لایحه‌ای برای CAS ارسال کردیم که چیزی حدود هزار و سیصد صفحه لایحه است که ما تنظیم و دفاعیات خودمان را بیان کردیم.

وی در مورد پرونده گابریل کالدرون نیز توضیح داد: هنوز رأی پرونده این مربی از سوی فیفا صادر نشده است.

«اینکه گفته می‌شود برانکو درخواست پرسپولیس برای توافق را نپذیرفته است، صحت دارد؟»، سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال هم اظهار کرد: ما به برانکو پیشنهاد دادیم که حاضریم مطالبات او را پرداخت کنیم، ولی هنوز جواب کتبی به ما نداده است.

رسول‌پناه همچنین درباره انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این در حدود اختیارات مجمع و وزارت ورزش است و من در جریان آن نیستم. ما در رابطه با حوزه کاری خودمان با وزیر صحبت می‌کنیم.

وی در مورد مطالبات بشار رسن و اینکه او اعلام کرده است هنوز مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نداشته است، بیان کرد: البته در مورد مطالبات بشار ما پرداختی داشتیم و یک پرداختی دیگر هم هفته آینده به این بازیکن خواهیم داشت. در مورد ادامه همکاری با بشار رسن هم این موضوع در حوزه اختیارات کادر فنی است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند نیز گفت: ما یک نامه‌ای به باشگاه آنتورپ ارسال کردیم و منتظریم جواب نامه را بدهند تا مقدمات سفر بیرانوند را فراهم کنیم.

رسول‌پناه درباره متمم قرارداد بیرانوند که گفته می‌شود یک میلیارد و نیم به قرارداد این بازیکن اضافه می‌شود و این متمم توسط باشگاه باطل شده است، عنوان کرد: خیر ما باطل نکردیم، ما گفتیم دنبال روند قانونی هستیم تا این متمم در سازمان ثبت شود و بعد حق و حقوق آن را پرداخت کنیم.

وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود با خبرنگاران در مورد مطالبات باشگاه شهر خودروی خراسان از باشگاه پرسپولیس بیان کرد:‌ ما منتظر استعلام سازمان بازرسی کل کشور هستیم. به نظرم مشکلی نداریم و این پول پرداخت خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های اخیر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور و اتهام او به جانبداری فدراسیون از پرسپولیس،‌گفت: آقای زنوزی است دیگر، چه بگوییم! من وارد مسائل حاشیه‌ای نمی شویم. سازمان لیگ مجری برگزاری مسابقات است و هر تصمیمی بگیرند ما انجام خواهیم داد.

رسول‌پناه درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز توضیح داد: این دو باشگاه در بورس عرضه خواهند شد. قرار است در مورد باشگاه پرسپولیس یک افزایش سرمایه انجام شود که در حال انجام است. همان‌طور که می‌دانید ورزشگاه شهیدکاظمی سندش اوقاف است، اما با شهرداری در حال توافقاتی هستند.

وی درباره طلب باشگاه پرسپولیس از اسپانسرهای سال‌های گذشته عنوان کرد: یک طلب‌هایی از بانک کوثر، ایرانسل و همراه اول داریم. هفته گذشته هم نامه‌هایی به این شرکت‌ها ارسال کردیم. از نظر ما طلب‌مان از بانک کوثر ۷۰ میلیارد تومان است. در مورد همراه اول هم باید مدیر مالی ما بنشیند و به یک عدد مشخص برسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر کاهش هزینه‌ها پیشنهاد شده است تیم پرسپولیس ادامه مسابقات خود در لیگ را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ما در همان ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنتی چرادروغ می گویدپول ملت برباددادید

    • بدون نام

      حالا بخاطر این شکایت مسخرتون برید ۱۰۴ هزار فرانک سویئس هم بدین

    • بدون نام

      این مرتیکه سرپرست تیم حکومتی لنگه بعد درباره تراکتورواستقلال نظر میدد

    • Araz

      حتما قابل ندانسته که جواب نداده بعدا تو اون هزارو سیصد صفحه چه چیزی رو توضیح دادید کی حوصله داره بخونه این همه صفحه رو

    • فضولباشی

      شماعادت کردید به سخت ترین شرایط وقتی حکم فیفا به پرداخت چندبرابری مبلغ دستتان رسید سریعا پول ازبیت المال ویاازسازمان تامین اجتماعی فراهم وپرداخت میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج