۱۰۰۷۴۷۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

زیدان: فکر نمی‌کنم داوری‌ها به نفع رئال باشد

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با رئال سوسیداد پاسخ اظهارنظر شب گذشته جرارد پیکه را داد.

ورزش سه: با تساوی شب گذشته بارسا در زمین سویا حالا رئال بهترین فرصت را برای بازگشت به صدر جدول دارد. پیروزی در زمین سوسیداد، رئال را هم امتیاز با بارسا خواهد کرد ولی به دلیل برتری در بازی های رودررو صدرنشین خواهد شد.

کهکشانی ها در شروع مجدد لالیگا هر دو بازی اخیر خود برابر ایبار و والنسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« شرایط خوبی داریم و پس از این دو برد، روحیه تیمی در بالاترین سطح قرار دارد. هدف همان است و ما خودمان را برای ارائه بهترین نمایش برابر سوسیداد آماده کرده ایم. هرچند فرصت ریکاوری بین دو بازی محدود است ولی آماده بازی هستیم.

این اولین بازی دور از خانه ماست و باید برابر حریفی خوب به میدان برویم. حریفی که قطعا کار را سخت خواهد کرد ولی هدف ما پیروزی است.»

توقف بارسا در زمین سویا: «این چیزی را برای ما تغییر نمی دهد. ما سومین بازی خودمان پس از شروع مجدد لالیگا را در پیش داریم و این هم یکی از ۱۱ فینالی است که پیش روی ما بود.»

روحیه مثبت و عدم گلایه از شرایط: «من اینطور هستم و جزئی از شخصیتم است. از هر فرصتی سعی می کنم به سود خودم استفاده کنم و می دانم که همه مثل من نیستند. خوش شانسم که در زندگی کارهایی که دوست داشته ام را انجام داده ام. من همینم و معمولا از شرایط گلایه نمی کنم. می توانم مثل خیلی ها ناله شکایت کنم ولی به عنوان مربی چنین حقی ندارم. من در زندگی همیشه مثبت فکر می کنم و سعی کرده ام هر جا هستم و در هر چالشی، تمام توانم را بگذارم.»

کنایه پیکه به لطف های داوری برای رئال: «فکر نمی کنم اینطور باشد ولی پیکه هم می تواند گلایه های خودش را داشته باشد و من خودم را وارد این قضیه نمی کنم. تنها فکر و ذکر من در حال حاضر بازی فردا برابر سوسیداد است.»

بازگشت آسنسیو: «او به خوبی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت و حالا آماده است. برای درخشش او مقابل والنسیا خوشحالم. مارکو هنوز زمان دارد تا بهتر از این شود و چون مدت ها از میادین دور بود، باید به تدریج به او میدان داد. در مورد او نباید عجله کرد چون مصدومیتش واقعا شدید بود.»

وضعیت بنزما: «کریم چندان نسبت به گذشته تغییر نکرده است. او ده سال است برای رئال بازی می کند و به یک بازیکن با تجربه تبدیل شده است. کریم به خوبی از خودش مراقبت می کند و جاه طلبی های او مثل گذشته هستند. او در زمین با همه به خوبی هماهنگ می شود و چه با گلزنی چه با پاس گل، همواره نقشی کلیدی در موفقیت های رئال داشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا

      پاسخ ها

      • عیار

        خودت برو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج