جاباما
۱۰۰۷۵۳۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

زیدان پاسخ پیکه را داد

سرمربی رئال مادرید نسبت به اظهارات اخیر مدافع بارسلونا درباره داوری‌هایی که به نفع سفیدپوشان است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رئال مادرید نسبت به اظهارات اخیر مدافع بارسلونا درباره داوری‌هایی که به نفع سفیدپوشان است، واکنش نشان داد.

به نقل از آس، رئال مادرید بامداد یکشنبه در هفته سی‌ام لالیگا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود. زین الدین زیدان پیش از بازی گفت: تیم ما پس از دو بازی خیلی خوبی که انجام داد در همان مسیر پیش خواهد رفت. برای این دیدار خود را به خوبی آماده کرده‌ایم و این در حالی است که زمان زیادی نداشتیم. می‌دانیم نخستین بازی خارج از خانه‌مان برابر یک تیم خیلی خوب خواهد بود. این تیم فوق العاده عمل می‌کند و از سختی بازی آگاه هستیم. می‌دانیم باید خوب بازی کنیم.

رئال مادرید پس از تساوی بارسلونا می‌تواند با پیروزی مقابل رئال سوسیداد صدرنشین شود. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. ما فردا یک بازی داریم. سومین بازی ماست. درباره یازده فینال صحبت کردیم. فردا یکی دیگر از آن‌هاست. تنها به این فکر می‌کنیم که بهترین نمایش خود را ارائه دهیم.

جرارد پیکه پس از تساوی بارسلونا مقابل سویا گفت که با توجه به برنامه‌ای که پیش روست، رئال مادرید قهرمان می‌شود. اظهارات مدافع آبی اناری‌ها به نوعی کنایه به داوری‌هایی بود که به نظرش به نفع مادرید بوده است.

سرمربی رئال مادرید در این رابطه گفت: مانند همیشه اظهار نظر می‌کنند. برای من تنها بازی فردا جذابیت دارد. من نظر خودم را دارم اما این اظهارات را درک نمی‌کنم چون ممکن است برعکس آن اتفاق بیفتد. هر کسی احساستش را بیان می‌کند. برای من تنها بازی اهمیت دارد. داوران به ما کمک نمی‌کنند. من خیلی رک هستم آن‌ها این کار را نمی‌کنند.

زیدان در پاسخ به این که به بازیکنانش توصیه می‌کند در مورد داوری صحبت نکنند، گفت: نیازی به توصیه نیست. من بازیکنان باهوشی دارم. از همه مهم‌تر فکر کردن به فوتبال است. به این شکل می‌توانیم کارها را به خوبی پیش ببریم. من هرگز به یک بازیکن نمی‌گویم چنین حرف‌هایی را نزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد غنیمتی

      آن کنایه ها دیگه قدیمی شده یکی میره میبازه میبینه قهرمانش داره از دست میره یا به داوری گیر میدن یا میگن زمین کجه و بعد از قهرمانی میگن با تلاش خودمان بود میبازن میگن داوری اشکال داشت میبرن میگن تلاش بازیکنان و البته مسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه غیر اینه

      • عیار

        غیر قابل ترجمه و مفهوم بود حرفات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج