جاباما
۱۰۰۷۶۲۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا دارند؟

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات مجلس یازدهم جلسه‌ای نداشته و درباره هیچ نامزدی صحبتی نکرده است، گفت: جریان اصلاحات این بار ترجیح می دهد که نامزد جریان خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ داشته باشد.

ایسنا نوشت: دبیرکل حزب مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات مجلس یازدهم جلسه‌ای نداشته و درباره هیچ نامزدی صحبتی نکرده است، گفت: جریان اصلاحات این بار ترجیح می دهد که نامزد جریان خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ داشته باشد.

جواد امام با بیان اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات مجلس یازدهم هیچ‌گونه جلسه‌ای نداشته و درباره هیچ نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ صحبتی نداشته است، اظهار کرد: اسامی که به عنوان نامزدهای اصلاح‌طلبان مطرح شده است، گمانه‌زنی بوده و بیشتر از سوی رقبا با هدف تخریب اصلاح‌طلبان مطرح می شود، زیرا افراد یا باید خودشان برای داوطلبی اعلام آمادگی کنند یا اینکه شورای عالی سیاستگذاری یا احزاب اصلاح‌طلب افرادی را معرفی کنند، ولی تاکنون هیچ حزب اصلاح‌طلبی فردی را برای انتخابات معرفی نکرده است.

وی ادامه داد: جریان اصلاحات منتظر است تا ببیند آیا فضا برای انتخابات و حضور حداکثری مردم فراهم می شود یا خیر، زیرا هنوز فضا مانند انتخابات مجلس بوده و زمینه‌ای برای مشارکت حداکثری احساس نمی‌شود. با این حال اصلاحات برای انتخابات پیش‌رو نامزد خود را خواهد داشت و به نامزد جریان رقیب متوسل نخواهد شد.

این فعال سیاسی در پایان تصریح کرد: اصلاحات باید پاسخگوی انتخاب‌هایش باشد. در سال ۹۲ و ۹۶ جریان اصلاحات برای تحقق منافع ملی و عبور از بحران هایی که احمدی نژاد درست کرده بود، به روحانی رای داد. البته ما از انتخاب خود در سال ۹۲ و ۹۶ پشیمان نیستیم، ولی این بار ترجیح می دهیم که نامزد جریان خود را داشته باشیم و هزینه آن را هم می‌پردازیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ ۴۰هیچ مثل مجلس میبازن فقط فقط احمدی نجات

    • بدون نام

      ملت رای نمیدن ...

      پاسخ ها

      • ۶

        انهاشرکت نکنندبازهم رای بیست درصدمیشه بایدسیاستی رااتخاز کنندمردم تشویق بشنداگر مثل گذشته عمل کنندبازهم رای همین بیست درصدی خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج