۱۰۰۷۶۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آقای دراگان! تیم ناآماده را تحویل می‌گیری

حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی با نقد‌های منفی همراه بود و این به‌طور حتم کار او را در ادامه مسیر بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ سخت می‌کند.

خبرورزشی: نه فقط اهالی فوتبال بلکه برخی از مربیان لیگ برتری هم اسکوچیچ را در حد و اندازه‌های تیم ملی نمی‌بینند. هر چند مصاحبه‌های آتشین آن‌ها علیه اسکوچیچ این روز‌ها تکرار نمی‌شود، اما هر از گاهی در مصاحبه‌های خود نقدی به انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی می‌زنند. در ادامه مسیر تنها چیزی که این مربی کروات را نجات می‌دهد نتیجه گیری به همراه تیم ملی و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ است.

اما مشکل امروز تیم ملی پیش از اینکه انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی باشد حضور احتمالی بازیکنان ناآماده در اردوی تیم ملی است. برخی لیگ‌ها که تعطیل شده بازیکنان تیم ملی در آنجا حضور داشتند. نمونه اش بلژیک. در این لیگ، تیم ملی بازیکنانی، چون سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی و... دارد. از سویی در ایران هم برخی از بازیکنان تیم ملی مدام می‌گویند که لیگ برتر باید تعطیل شود. نمونه اش اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که به نظر می‌رسد اگر لیگ برتر برگزار هم شود در اردوی تراکتور حاضر نخواهند شد. در نهایت اینکه اسکوچیچ باید آماده تحویل گیری یک تیم ناآماده باشد.

بدون شک این بهانه خوبی برای عدم نتیجه گیری تیم ملی در بازی‌های آتی نخواهد بود. اسکوچیچ از هم‌اکنون باید برنامه‌ریزی لازم برای بدنسازی تیم ملی را داشته باشد و اینکه با طراحی برنامه‌های جالب و انگیزه‌بخش دلزدگی را از بازیکنان تیم ملی دور کند. او اگر موفق به انجام این کار نشود باخت‌های تیم ملی تکرار می‌شود و در نهایت تیم ملی از صعود به جام جهانی باز می‌ماند. عراق و بحرین به راحتی تیم ملی را شکست دادند به این خاطر که موقعیت گذشته و همچنین رنکینگ فیفا، بهانه‌ای نمی‌شود که تیم‌ها از نتیجه گیری در برابر تیم ملی ایران ناامید شوند.

به‌خصوص که در برهه‌ای تیم ملی با همین انگیزه برابر تیم‌هایی، چون پرتغال نتیجه گرفت. این نابسامانی به شرطی قابل حل خواهد بود که اسکوچیچ از هم‌اکنون بداند روز‌های سختی را پیش‌رو دارد و برای عبور از این بحران برنامه‌ریزی کند. مدیریت بحران اگر در تز مربیگری اسکوچیچ وجود داشته باشد از این بحران عبور خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج