۱۰۰۷۷۰۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هالند: قهرمانی بایرن اتفاق مزخرفی است!

ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند بعد از نایب‌‌قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا به خاطر از دست دادن جام قهرمانی ابراز تاسف کرد و گفت قهرمانی بایرن اتفاق "مزخرفی" است.

ورزش سه: ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند که از زمان پیوستنش به این تیم در ماه ژانویه درخشان ظاهر شده بعد از قطعی شدن نایب‌قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا در واکنش به قهرمانی بایرن مونیخ جمله‌ای احساسی به زبان آورد که در آلمان خبرساز شده است.

ارلینگ هالند در پایان بازی دیروز دورتموند مقابل لایپزیش و پیروزی ۲-۰ مقابل این تیم که باعث شد نایب‌قهرمانی دورتموند قطعی شود از اینکه تیمش نتوانسته به بایرن مونیخ برسد ابراز تاسف کرد و از قهرمانی مجدد بایرن در این فصل به عنوان اتفاقی مزخرف یاد کرد.

هالند در پایان بازی دیروز گفت:" اول اینکه قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا اتفاق مزخرفی است. ولی واقعیت در حال حاضر این است و ما باید در همین شرایط و برای تغییر دادنش همه تلاش‌مان را بکنیم. ما حالا نایب‌قهرمانی را قطعی کردیم ولی باید سعی کنیم فاصله‌مان را با آنها تا حد ممکن کم کنیم".

بایرن مونیخ پیش از بازیهای دیروز موفق شده بود هشتمین قهرمانی پیاپی خود در بوندس‌لیگا را جشن بگیرد. جالب اینجا است که در این هشت دوره، دورتموند پنج بار بعد از باواریایی‌ها نایب‌قهرمان لیگ آلمان بوده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      فوتبال المان این سال ها جذابیتی نداره چون بایرن همه ستاره های تیم های دیگر روغارت میکنه یک حاضری خور به تمام معنا یه جورایی مثل تیم سوگلی خودما ولی فرقش اینه که فوتبال المان خصوصی هست ولی توایران به یه تیم دولتی بهترین امکانات پشتیبانی وثبات رو تزریق میکنن که این با روح فوتبال واصل شرافت ورقابت دردنیای ورزش منافات داره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج