۱۰۰۷۷۹۲
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

فیفا: فوتبال باید برگزار شود

باشگاه روستوف روسیه هم مثل باشگاه تراکتور به برگزاری بازی‌های لیگ برتر معترض بود و حتی با فیفا نامه‌نگاری کرد، اما در نهایت فیفا از فدراسیون فوتبال روسیه دفاع کرد.

خبرورزشی: باشگاه تراکتور برای سازمان لیگ نامه فرستاده و برای برگزاری بازی‌های باقی مانده لیگ برتر شرط تعیین کرده است. یک اینکه سازمان لیگ مسئولیت عواقب برگزاری بازی‌های لیگ برتر را بر عهده بگیرد و از سویی با برگزاری نشست برای ادامه مسابقات رأی‌گیری کند. باشگاه تراکتور تأکید کرده در صورت عدم پذیرش این دو شرط برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا شکایت خواهد کرد.

باشگاه تراکتور و مشخصاً مالک آن در حالی اصرار به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر دارد که شرایط در ماه‌های آتی هم این چنین خواهد بود؛ حتی دیروز رئیس‌جمهور گفت: «همه ما باید بدانیم که امروز پایان مقابله و مواجهه با کرونا نیست و نه سازمان بهداشت جهانی و نه کشور‌های مختلف دنیا و نه وزارت بهداشت ایران نمی‌توانند زمان خاصی را برای پایان این بیماری پیش‌بینی کنند زیرا هنوز واکسن ویروس ساخته نشده و درمان قطعی هم ندارد ضمن اینکه رفتار این ویروس هم در حال تغییر است.

این ویروس خود به خود از بین نخواهد رفت و نمی‌توانیم بگوییم دو ماه دیگر این ویروس از بین می‌رود لذا باید خود را برای مقابله بلندمدت با آن آماده کنیم؛ همچنین نمی‌توانیم کاری کنیم ملت ایران از ابتلای به این ویروس به صورت صد درصدی واکسینه شوند.»

به واقع اگر مصاحبه رئیس‌جمهور را به دقت بخوانید متوجه می‌شوید او تأکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم دارد، اما هیچ تضمینی نمی‌تواند برای عدم ابتلای مردم به کرونا بدهد و البته حتی در کشور‌های توسعه یافته از هر نظر و حتی پزشکی هم این ابتلا وجود دارد و حتی تعداد مبتلایان و مرگ و میر بیشتر از ایران است.

اما سؤال مهمتر؛ تا امروز کدام شخصیت حقوقی در جهان برای عدم ابتلای مردم به کرونا تضمین داده است؟ از سویی آیا خون فوتبالیست‌ها رنگین‌تر از کارمندان دولت است؟ وقتی تضمینی وجود ندارد که در ماه‌های آینده کرونا پایان بپذیرد چرا باید فوتبال تعطیل شود؟ اگر این‌طور گفته می‌شد؛ مثلاً از ماه مهر کرونا از بین می‌رود حق با باشگاه تراکتور بود و فوتبال باید تعطیل می‌شد و دوباره در این تایم از سر گرفته می‌شد، اما تا به امروز نه واکسنی برای کرونا ساخته شده و نه می‌شود زمان معینی برای پایان آن تعیین کرد.

در چنین شرایطی و برای اینکه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی از سر گرفته شود بهترین تصمیم سازگاری با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. همان‌طور که همه کشور‌ها فوتبال را از سر گرفته‌اند و بر این عقیده‌اند بیش از این تعطیلی نه تنها به فوتبال ضربه می‌زند بلکه مشکلات روحی و روانی مردم را بیشتر می‌کند.

چه خوب باشگاه تراکتور ماجرای باشگاه روستوف را هم دنبال کند. در پی ابتلای ۶ بازیکن این تیم به کرونا، تیم با تعدادی از بازیکنان جوانان و امید به مصاف اف‌سی سوچی رفت و در این بازی با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد. این دیدار به حدی یک طرفه بود که دنیس پوپوف سنگربان ۱۷ ساله روستوف علاوه بر ۱۰ گلی که خورد نزدیک به ۱۵ سیو داشت و یک ضربه پنالتی هم گرفت. روستوف هم به برگزاری بازی‌های لیگ برتر معترض بود و حتی با فیفا نامه‌نگاری کرد، اما در نهایت فیفا از فدراسیون فوتبال روسیه دفاع کرد. به این خاطر که تأکید فیفا ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر و حتی فراهم کردن زمینه برای حضور تماشاگران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      حال یه تیم ده تا گل خورده کجاش افتخاره؟کجای این فوتبال قشنگه.تازه توایران که یه تیم با کمک دولت باندازه دوتیم بازیکن داره وتیمهای دیگه با یکی دوتا مصدون برای پرکردن لیست مشکل دارن...این فوتبال لذت نداره فقط تحمیل یک نظر حقیرانه هست...

    • بدون نام

      زنوزی دیگه فاسد قرن

    • بدون نام

      احمق ترین مردم کسی است که بر فکر غلط خودش اصرار داشته باشه مثل مالک تراکتور

    • ع،ر

      قابل‌توجه‌خیلیها‌که‌ازبرگذاری‌لیگ‌می‌ترسیدند
      مثل‌زنند......برهانی‌.وترسوهای‌دیگر

    • بدون نام

      خبرنهار

    • مهدی

      این و به اون یارو و طرفداراش بفهمونید که تیلیارد تومن خرج کرده اینجوری میخواد از زیر نتایج ضعیف با سه تا کاپیتان تیم ملیش در بره‌.

    • فرهاد

      قابل توجه بی شرفهایی که میخوان به فوتبال ایران ضربه بزنن باید بازی کنین عوضی ها و ترسوها و فراری ها باید بازی کنید ترک و فارس و مشهدی و لر و خوزستانی و مازنی و گیلانی و خلاصه فرق نمیکنه همه باید بیائین تو میدون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج