۱۰۰۷۸۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خسرو حیدری: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، خسرو حیدری موفق شد با شکست صادق محرمی عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کند.

خبرآنلاین: خسرو حیدری عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ آسیا را مال خود کرد. در حالی که او صادق محرمی بازیکن سابق پرسپولیس را به عنوان رقیب در کنار خود داشت و حتی پیج این باشگاه برای رای آوردن این بازیکن، تبلیغ کرد اما در نهایت این خسرو حیدری بود که به خاطر عملکرد درخشانش، بیشتری رای را مال خود کرد و بهترین مدافع راست آن سال لقب گرفت.

حیدری در مجموع ۴۲ درصد آرا را از آن خود کرد. صادق محرمی هم با کسب ۴۱ درصد آرا، در جایگاه دوم قرار گرفت. خسرو رکوردار تعداد بازی در لیگ قهرمانان بین استقلالی‌ها به حساب می‌آید. او با ۵۳ بازی در این رقابت‌ها فعلا پیشتاز است و بعید به نظر می‌رسد بازیکنی به این زودی بتواند رکورد او را بشکند. حیدری همچنین موفق شد ۴ گل در این مسابقات به ثمر برساند ولی آمار تعداد پاس گل او در رقابت‌ها جالب است؛ ۲۰ پاس گل.

خسرو بعد از کسب این عنوان، در گفت و گوی کوتاهی به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: «بسیار خوشحالم از این اتفاق. بیش از هر چیز باید از تمام هواداران فوتبال به ویژه هواداران استقلال تشکر کنم که به من رای دادند. این افتخار است که یک بازیکن با رای مردم انتخاب شود. من همیشه تلاش کردم تا برای استقلال بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.»

حیدری که بعد از بازی استقلال و سپیدرود برای همیشه از فوتبال رفت، درباره این اتفاق هم توضیح می‌دهد: «برایم باشکوه بود که سال‌ها برای استقلال بازی کردم و در کنار این هواداران دوست داشتنی بودم. درست است از فوتبال رفته‌ام ولی هنوز به من لطف زیادی دارند و هر جا می‌بینند ابراز محبت می‌کنند. افتخار می‌کنم پیراهن این باشگاه را پوشیدم و در سال‌های آخر بازیگری‌ام به باشگاه دیگری نرفتم. با اینکه پیشنهاداتی بود دوست داشتم بمانم. حتی قبل از اینکه خداحافظی کنم به من پیشنهاداتی شد ولی تصمیم گرفتم در همان باشگاهی که بزرگ شدم و با پیراهن تیم محبوبم، از فوتبال خداحافظی کنم. خیلی از فوتبالیست‌ها این اتفاق برایشان نیفتاد ولی برای من خداحافظی با پیراهن تیم محبوبم واقعا افتخار و اتفاقی به یادماندنی بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج