۱۰۰۷۸۴۳
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

علیپور: این تیم را باید طلا گرفت!

مهاجم پرسپولیس گفت: باید مجسمه تمام بازیکنان ۴ سال گذشته پرسپولیس ساخته شود. باید مجسمه تک‌تک بچه‌ها حتی آن‌هایی که رفتند ساخته و در باشگاه نصب شود.

خبرورزشی: علی علیپور در دیدار دوستانه اخیر تیمش برابر خوشه طلایی ساوه اولین گل خودش در بازی‌های پرسپولیس در سال ۱۳۹۹ را به ثمر رساند. بر همین اساس بد ندیدیم دقایقی با او همکلام شویم.

شنیدیم گل زیبایی زدی؟

پاس امید عالیشاه قشنگ‌تر بود و من فقط تمام‌کننده بودم.

دو گل از ۳ گل پرسپولیس در این بازی دوستانه را تو و مهدی عبدی زدید که هر دو از روستای قراخیل (حوالی قائمشهر) هستید. چه حسی دارد؟

قراخیل یک روستای کوچک در اطراف قائمشهر است که استعداد‌های فوتبالی زیادی دارد. نه تنها روستای ما بلکه کل استان مازندران مملو از استعداد است که فقط کمی توجه می‌خواهند، اما امروز من می‌خواهم به موضوع دیگری اشاره کنم.

چه موضوعی؟

به اتفاق محسن ربیع‌خواه و وحید امیری به بیمارستان رفتیم و پس از عمل جراحی به حاجی (لقب محمد انصاری) سر زدیم. خدا را شکر حال عمومی او خوب است، اما باید از لحاظ روحی هم به او رسید. من و همه همبازیانم بابت مصدومیت رباط صلیبی محمد انصاری خیلی ناراحت هستیم. او یک فوتبالیست خوب، زحمتکش و بی‌ادعاست. من امیدوارم باشگاه بیشتر از گذشته به او برسد و قراردادش را حتی تمدید کند.

ولی او نمی‌تواند تا نیم‌فصل دوم لیگ بیستم پرسپولیس را همراهی کند.

من می‌خواهم یک حرفی بزنم، اما قبل از آن حتماً باید این توضیح را بدهم که افتخار می‌کنم بازیکن پرسپولیس هستم. افتخار می‌کنم از راه‌آهن به این تیم بزرگ و پرافتخار پیوستم و هیچ وقت منتی سر پرسپولیس ندارم. خداوند را هم یک میلیون بار شکر می‌کنم که پرسپولیسی شدم. با این وجود معتقدم باید مجسمه تمام بازیکنان ۴ سال گذشته پرسپولیس ساخته شود. باید مجسمه تک‌تک بچه‌ها حتی آن‌هایی که رفتند ساخته و در باشگاه نصب شود.

منظورت مهدی طارمی و رامین رضاییان است؟

این دو یا محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی و الان من شاید حضور ذهن نداشته باشم که اسم همه را بیاورم ولی این نسل پرسپولیس را باید طلا گرفت. همه از جان مایه گذاشتند تا جام بگیرند و به همین خاطر می‌گویم باشگاه باید قدر محمد انصاری را بداند.

اما شنیدیم انصاری یک سال دیگر قرارداد دارد.

من دقیق نمی‌دانم ولی این را می‌دانم محمد یک بار دیگر هم به خاطر فشردگی مسابقات پرسپولیس رباط داد. زمانی که دو پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بسته شده بود و بالاجبار باید ۱۲ یا ۱۳ بازیکن در همه مسابقات شرکت کنند. هیچ‌کس فرصت استراحت نداشت و همه با تمام وجود جنگیدیم. خیلی از بچه‌ها مصدوم بودند، اما با غیرت زیاد بازی کردند. همین محمد انصاری در دفاع چپ و وسط بازی کرد و مصدوم شد. بقیه هم آسیب دیده بودند ولی...

خودت چطور؟

من از خودم حرف نمی‌زنم. از بچه‌هایی می‌گویم که ۴ سال گذشته به عشق هواداران پرسپولیس دویدند، جنگیدند و جام گرفتند. البته طرفداران واقعاً قدر این بازیکنان را می‌دانند.

از لحاظ بدنی به آن آمادگی آرمانی قبلی رسیدید؟

وقفه‌های متعدد در لیگ و تعطیلات اجباری باعث شده همه تیم‌ها از اوج فاصله بگیرند ولی فکر می‌کنم بچه‌های پرسپولیس آرام آرام به شرایط خوب نزدیک می‌شوند.

فکر می‌کنی تا شروع مجدد لیگ و بازی با پیکان به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسید؟

ان‌شا‌ءا... همین‌طور خواهد شد. بچه‌های پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی دارند که چهارمین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند و مطمئن باشید با درایت کادر فنی و تمرینات مناسب به آمادگی قبلی برای شروع مجدد مسابقات خواهیم رسید.

فکر می‌کنی مسابقات لیگ نوزدهم تا هفته سی‌ام برگزار شود؟

چرا برگزار نشود؟ باید برگزار شود. این تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ و البته ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. همان‌طور که اغلب کشور‌ها برنامه ادامه مسابقات خود را ارائه داده‌اند بنابراین کشور ما هم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازی‌های خود را پیگیری کند.

با سیدجلال حسینی که حرف می‌زدیم به نکته جالبی اشاره کرد و مدعی شد بازی هفته اول برابر پیکان سخت‌ترین بازی این فصل پرسپولیس است. با سیدجلال موافقی؟

این تجربه بالای آقاسید را نشان می‌دهد و من هم صد درصد موافق هستم. این بازی پس از مدت‌ها دوری ما از شرایط مسابقات برگزار می‌شود. برد این دیدار می‌تواند روحیه تیم ما را بالاتر و شرایط را برای حمله به قهرمانی هموارتر کند. این مسابقه خیلی مهم است و از آن طرف پیکان هم شرایط خاصی دارد. آن‌ها برای نیفتادن می‌جنگند و بازی با چنین تیم‌هایی خیلی سخت است.

اما همه توقع دارند پرسپولیس قهرمان ۳ دوره لیگ برتر، حداقل پیکان را ببرد.

فوتبال کاملاً غیرقابل پیش‌بینی است. ما در همه مسابقات تلاش می‌کنیم برنده شویم و برای برد به زمین می‌رویم، اما حریفان ما هم اصلاً و ابداً آسان نیستند. می‌بینیم و می‌شنویم که می‌گویند پرسپولیس بازی‌های آسان‌تری پیش‌رو دارد در حالی که این‌طور نیست. در لیگ ۱۶ تیمی دیگر هیچ حریفی راحت نیست. ما باید بازی به بازی جلو برویم و همه بچه‌های پرسپولیس نیز چنین دیدگاهی دارند.

اما به هر حال ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارید و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوید. این را که دیگر قبول داری؟

۱۰ امتیاز فاصله امتیازی خوبی است، اما بقیه هم می‌خواهند به پرسپولیس برسند. جلوی پرسپولیس همه تیم‌ها انگیزه دارند و یک نکته دیگر هم وجود دارد.

چه نکته‌ای؟

اینکه بازی بدون تماشاگر بیش از همه به ضرر پرسپولیس است. ما پرتماشاگرترین تیم ایران و آسیا هستیم. در همه این سال‌ها هواداران پرسپولیس بزرگ‌ترین حامی ما بوده‌اند و تشویق‌های این عزیزان کمک شایانی به قهرمانی تیم کرده است. حالا ما این حامیان واقعی خود را در اختیار نداریم. باید در غیاب این تماشاگران به مصاف حریفان برویم و این خیلی سخت است. به همین خاطر تلاش می‌کنیم دو برابر نیم‌فصل اول و ۲۱ هفته گذشته آماده شویم. باید به خاطر هواداران پرسپولیس که داخل منزل و از پای تلویزیون تماشاگر بازی‌های ما هستند، چهارمین قهرمانی را هم کسب کنیم که البته کار راحتی نیست.

راستی داستان تمدید قراردادت با پرسپولیس به کجا کشیده شد؟

من در این رابطه همه چیز را به مدیر برنامه‌های خودم سپرده‌ام و تمام تمرکزم را روی تمرین و مسابقه گذاشتم. نمی‌خواهم اشتباه اول فصل را مرتکب شوم و تمرکزم به هم بخورد. پرسپولیس بازی‌های مهمی دارد و فعلاً می‌خواهم تمام وجود و تمرکز من روی ۹ هفته پایانی لیگ باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arviiiin

      وزیر ورزش رو چی ای نمک نشناس

      پاسخ ها

      • Saho

        خخخخ لایک

      • بدون نام

        وزیر ورزش که مال شما هست، بدهی دلاری براتون صاف می‌کنه

      • الناز

        فیلا که همون وزیر ورزش هر کاری کرد استراماچونی برگرده شما نمک نشناسید یا ما

      • بدون نام

        عشق فقط پرسپولیس

    • مافیای لنگ

      پس بابا مسعود را باید الماس گرفت

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        ایولا

      • پرسپولیس

        شما رئیس جمهور رو که استقلالیه

    • یه شهروند مجازی.

      به دستور آقای علیپور کل باشگاه چرکپولیس را در حنا بگیرید
      خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتماان باید باشگاه استقلالم توی چکاشون بگیریم

    • ص

      هروقت میبینمت یاد ارواح میفتم از بس قیافه مزخرفی داری

      پاسخ ها

      • پرسپولیس سرور کیسه

        وریا شما خوبه

    • ص

      خخخخخ تو هم مگه مدیر برنامه داری؟؟؟

      پاسخ ها

      • پسپولیــــــــس

        ب تو چ

      • پسپولیــــــــس

        ب تو چ

    • بدون نام

      شما وزیر رو طلا بگیری

    • الناز

      بهترین مهاجم گلی

    • بدون نام

      زارتتتتتتتت

    • بدون نام

      کله ماهی ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلت هنوز بوی قورمه سبزی میده کاربر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج