۱۰۰۷۸۶۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی رحمتی؛ ستاره‌ای بدون انقضا!

سنگربان شهر خودرویی‌ها با از سرگیری دوباره مسابقات می‌تواند رکورد منحصربفرد خود را دست نیافتنی‌تر کند.

ورزش سه: اگر اتفاق غیر مترقبه‌ای رخ ندهد پس از حرف و حدیث‌های فراوان، قرار است از روز چهارشنبه با برگزاری دیدار معوقه استقلال و فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران هم پس از لیگ های معتبری در دنیا چون بوندسلیگا آلمان، لالیگا اسپانیا، لیگ جزیره و سری آ ایتالیا و ... دوباره پس از تعطیلات کرونایی، کار خود را آغاز کند. شروع دوباره‌ای که می‌تواند بسیاری از بازیکنان را به خط پایان دوران بازیگری‌شان نزدیک‌ و نزدیک‌تر کند.

سید مهدی رحمتی سنگربان این روزهای شهر خودرو یکی از همان بازیکن‌هاست؛ ستاره‌ای که ۵۳۲ بار در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا وظیفه حراست از دروازه تیم‌هایی چون فجرسپاسی، سپاهان، استقلال، مس کرمان، پیکان و شهر خودرو را برعهده داشته است و توانسته ۲۰۱ با بسته نگه داشتن دروازه‌اش از میدان خارج شود.

قدمت حضور مهدی رحمتی در درون دروازه در دوران حرفه‌ای فوتبال‌اش حالا از بیست سال می‌گذرد و تقویم، حوالی عدد ۴۰ سال را برای سن او نشان می‌دهد؛ اما آمادگی فنی بالای رحمتی توانسته او را همچنان در جمع پنج سنگربان برتر لیگ نوزدهم قرار دهد! اتفاقی که می‌تواند در ۹ بازی باقیمانده تداوم یابد و بعید نیست برای نخستین بار بعد از بیست سال، او با کارنامه‌ای درخشان در شهر خودرو بتواند جایزه بهترین سنگربان فصل را به دست آورد. اتفاقی که تا به حال برای او رخ نداده است!

مهدی رحمتی؛ ستاره‌ای بدون انقضا!

در دوران پساکرونای لیگ نوزدهم، رسیدن به رکورد 540 بازی باشگاهی و 210 کلین شیت می‌تواند هدف دیگری سنگربان سابق استقلال باشد؛ رویارویی دوباره با تیم سابق هم می‌تواند از جذابیت های فوق العاده ادامه لیگ نوزدهم باشد. به ویژه آنکه حالا به جای استرما، قرار است فرهاد مجیدی به مشهد سفر کند و این خود جذابیت ها و انگیزه‌های ادامه لیگ نوزدهم در پساکرونا را برای مهدی رحمتی دوچندان می‌کند.

هر چند که بعید است، دمیده شدن سوت پایان لیگ نوزدهم آن‌هم در آستانه 40 سالگی مهدی رحمتی، سوت پایان دوران بازیکنی او باشد چرا که آمادگی عالی دارد و می‌تواند چند فصل دیگر را هم به عنوان پیرترین سنگربان لیگ و حتی بازیکن لیگ، بدرخشد و بگذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم هر کدام از سردمدارانمان مرد میگی.........جام

    • مافیای لنگ

      چون از استقلال رفته برای شما شده بدون انقضا. رحمتی را نابود کردید تا کلاغی مثل بیرانوند ادعاش بشه.

    • ام

      آخرش میاد پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج