۱۰۰۸۰۸۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پاشازاده: فولاد حریف راحتی برای استقلال نیست

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: پیروزی در اهواز برابر فولاد اتفاق ساده‌ای برای استقلال نیست و در عین حال آبی‌پوشان محکوم به بردن هستند.

خبرگزاری مهر: در اولین بازی بعد از شروع مجدد فصل نوزدهم لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۴ تیر در اهواز به مصاف هم می‌روند که این دیدار سهم زیادی در معادلات بالای جدول خواهد داشت و امتیازات آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص این بازی اظهار داشت: گرچه شرایط تیم‌ها نسبت به قبل از تعطیلات متفاوت است، اما با این وجود می‌گویم فولاد تیمی نیست که به راحتی دستهایش را مقابل هر حریفی بالا ببرد. به خصوص در دیدارهای خانگی آنها بسیار خطرناک هستند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: فولاد به راحتی تسلیم استقلال نمی شود چون گذشته از آن که خودشان هم برای کسب سهمیه آسیا به امتیازات این بازی نیاز مبرم دارند، توان ایستادگی برابر آبی پوشان را هم دارند. اما از آن طرف هم باید بگویم استقلال هم اگر خواهان حفظ شانس خود برای قهرمانی است محکوم به پیروزی در این بازی است و باید کارش را در شروع مجدد لیگ با شکست دادن این حریف قدرتمند آغاز کند.

وی اضافه کرد: شنیدم برخی از مهره‌های استقلال به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند و این می‌تواند برای آنها مشکلاتی ایجاد کند. جدا از آنهایی که درگیر پارگی رباط صلیبی هستند، گویا یکی دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت‌های جزیی که دارند این بازی را از دست می‌دهند.

پیشکسوت آبی‌ها گفت: از نظر مصدومیت استقلال فصل خوبی را سپری نکرد و گویا این پدیده نامبارک هنوز با این تیم هست. نمی‌دانم مشکل از کجا بود که تعداد مصدومان این تیم زیاد شد، اما این اتفاق می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. در حال حاضر تنها می‌توان ابراز امیدواری کرد که از میزان این مصدومیت ها کاسته شود.

پاشازاده خاطر نشان ساخت: هرچند در حال حاضر با صدر جدول فاصله گرفته ایم، اما این فاصله نباید منجر به دست کشیدن از تلاش برای قهرمانی شود. یادمان نرفته که سالهای نسبتا زیادی از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر می‌گذرد و این هوادار عاشقی که در سرما و گرما هرگونه هزینه را تحمل میکند تا از تیمش حمایت کند حق دارد خواهان قهرمانی و گرفتن جام باشد. نباید هر سال به یک بهانه جام را از دست داد.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: این تیم ابزار قهرمانی را در اختیار دارد. از بازیکنان خوب و باتجربه گرفته تا کادر فنی، زمین تمرین خوب و امکانات مناسب و از همه مهمتر این که مدیریت هم حمایت تمام قدی از کادر فنی دارد و همه نیازهای تیم را برطرف کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر اعرابی

      سلام به خدمت همهی استقلالی ها استلالی ها برنده ی بازی میشوند درود بر استقلال تهران

    • بدون نام

      از خودت نظر نده
      اینجا اهوازه ، مثل همیشه فولاد قهرمانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج