۱۰۰۸۱۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عالیشاه: جدایی از پرسپولیس یک شوخی بی‌مزه است

کاپیتان دوم پرسپولیس نسبت به شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد و آن را رد کرد.

ورزش سه: امید عالیشاه، هافبک سرخپوشان در بازی روز گذشته مقابل شهرخودرو موفق به گلزنی شد تا از انگیزه‌هایش برای شروع دوباره لیگ خبر دهد. کاپیتان دوم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط آمادگی این تیم گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را در کنار دیدارهای تدارکاتی مناسب پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا آماده حضور در رقابت‌ها هستیم. ۹ فینال بزرگ برای ما باقی مانده و هیچ چیز را نباید دست کم بگیریم و به خوبی از شرایط سختی که پیش پای ما قرار گرفته آگاه هستیم.

عالیشاه درباره دیدارهای آسان این تیم در ادامه مسیر و البته فاصله ۱۰ امتیازی با دیگر رقبا که شانس قهرمانی‌شان را افزایش می‌دهد نیز گفت: به هیچ عنوان این ذهنیت در ما وجود ندارد که شرایط آسان است. برای تمام رقبا احترام قایل هستیم. خصوصا اینکه آنها برای فرار از سقوط می‌جنگند و مسلما این کار را سخت‌تر نیز خواهد کرد. ۹ بازی باقی مانده و این یعنی ۲۷ امتیاز و مسلما ۱۰ اختلاف شاید شانس ما را بیشتر کند اما تضمین کننده قهرمانی نیست اگر بخواهیم با دیدگاه اینکه همه چیز تمام شده وارد مسابقات شویم. مسلما حریفانی که طی روزهای اخیر بارها نسبت به قهرمانی پرسپولیس موضع گرفته‌اند، از هیچ تلاشی برای اینکه ناکام بمانیم دریغ نخواهند کرد و باید در این شرایط با تمام توان و تمرکز وارد مسابقات شویم.

هافبک سرخپوشان درباره مخالفت‌هایی که درباره شروع مسابقات صورت گرفته نیز گفت: بارها در اینباره صحبت شده و اینکه بخواهیم باز هم از آن صحبت کنیم همه چیز را لوث می‌کند. بالاترین مقام یعنی وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا نظر نهایی را در اینباره داده است و همه تیم‌ها موظف به رعایت پروتکل بهداشتی برای آغاز دوباره مسابقات هستند و ما هم برای شروع دوباره لیگ کار خودمان را آغاز کرده‌ایم.

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره دیدار با شهرخودرو و برتری مقابل این تیم و البته گلزنی‌اش نیز گفت: دیدارهای تدارکاتی مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و این موضوع مسلما کمک زیادی به ما خواهد کرد تا در ادامه مسابقات به هدف مان برسیم. دیدار با شهرخودرو نیز با توجه به اینکه یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل است می‌تواند در ادامه به ما کمک کند. باید در مسابقات رسمی هم همینقدر آماده و با تمرکز حاضر شویم و به نتیجه لازم برسیم.

عالیشاه درباره شایعاتی که این روزها درباره لیست خروج یحیی گل محمدی و قرار گرفتن نامش در آن برای فصل آینده شکل گرفته نیز گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا این جور مسائل جذابیت دارد و برخی رسانه‌ها و البته این روزها بیشتر در فضای مجازی عاشق اینگونه حواشی هستند. خوشبختانه بدون توجه به این مسائل کار خودم را دنبال می‌کنم. همانطور که در نیم فصل هم شایعات زیاد بود اما خوشبختانه به کارم در جایی که عاشق آن هستم ادامه می‌دهم. افتخار بزرگی نصیبم شده که سال‌ها در این تیم هستم و هر روز قدردان این لطف خدا هستم. مسلما همه چیز تحت نظر کادرفنی است و آنها نظر خواهند داد. وظیفه من به عنوان بازیکن این است تا به بهترین شکل تمرینات را دنبال کنم و با آمادگی بالا در بازی‌ها در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان بروم. این شوخی بی‌مزه هم برایم اهمیتی ندارد و این روزها با انگیزه بالایی به دنبال موفقیت با پیراهن پرسپولیس و خوشحالی هواداران هستم.

هافبک سرخپوشان در پایان گفت: این سومین قهرمانی من با پیراهن پرسپولیس خواهد بود. دو بار هم نائب قهرمان شده‌ام و انگیزه تیم ما برای قهرمانی‌های ادامه دار هیچ وقت تمام نمی‌شود و شاید باور نکنید اما برای فصل آینده هم از انگیزه زیادی برخوردار هستیم و قهرمانی لیگ بیستم را هم می‌خواهیم. با این کیفیتی که در بین بازیکنان ما وجود دارد، در کنار شوق و انگیزه برای قهرمانی و تجربه بالای کادرفنی و همچنین حمایت مدیریت باشگاه مطمئنا دستیابی به این موضوع هم دور از دسترس ما نخواهد بود و خوشحالی هواداران ما همیشه باید پایدار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج