۱۰۰۸۱۷۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

دژاگه همچنان شانس ملی‌پوش شدن را دارد

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز مشخص نیست چه کسی هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده می‌گیرد.

ایلنا: مرتضی محصص عضو رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبالدر مورد گزینه نهایی هدایت تیم ملی جوانان گفت: ما در حال بررسی و مطالعه هستیم. در مورد این موضوع فکر می‌کنم هفته دیگر می‌توانم بهتر صحبت کنم. در مورد گزینه‌های سرمربیگری هنوز چیزی مشخص نیست. ما در حال بررسی هستیم و امیدواریم و بهترین تلاش را می‌کنیم که مشکلاتی که در قبل داشتیم تکرار نشود. باید سعی کنیم مربی‌ای را انتخاب کنیم که صاحب تجربه باشد. خیلی مهم است که آن مربی برای آن رده سنی مناسب باشد. این مواردی است که ما به آن فکر می‌کنیم. اسامی که برای هدایت تیم ملی جوانان انتخاب می‌شود همه قابل احترام هستند و هر کدام از آن‌ها ممکن است باشند، اما هنوز هیچ کس مشخص نیست.

او در ادامه در مورد وضعیت پورموسوی نیز گفت: ایشان تصمیم گرفتند با ما نباشند، یکی از مربیان خوب و قابل احترام کشور ما هستند. من در مصاحبه‌هایی که می‌خوانم متوجه شدم که او تصمیم دارد فعلا با ما نباشد و فکر می‌کنم دوست دارد با تیم‌های لیگ برتری کار کند..

مرتضی محصص در مورد انتقاد‌های که نسبت به حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی می‌شود نیز گفت: من امروز یک تماس تصویری با ۱۶ مربی لیگ برتری داشتم. ان‌شاءالله یک جلسه هم‌اندیشی در آینده بین اسکوچیچ و مربیان لیگ برتری برگزار می‌شود. در جلسه امروز یکی از بحث‌هایی که مطرح شد این بود که هر مربی در محیط آرام و بدون استرس بهتر می‌تواند کار کند. باید برای سرمربی تیم ملی شرایطی ایجاد کنیم که بتوانیم بدون استرس کار کند. من قبول دارم که اسکوچیچ چندین و چند سال در ایران کار کرده، شناخت خوبی از فوتبال ما دارد و عقیده شخصی من این است که جامعه فوتبال ما نه تنها از اسکوچیچ بلکه هر مربی دیگری، در تیم المپیک، جوانان، نوجوانان، بانوان و حتی فوتسال حمایت کند. باید به آن‌ها فرصت کار بدهیم و زود قضاوت نکنیم.

محصص در مورد جلسه امروز و برگزاری سمینار مجازی گفت: یک جلسه گردهمایی کمیته آموزش برای مربیان لیگ برتر بود. در مورد کووید ۱۹، دوپینگ و تأثیر خستگی روی بازیکنان صحبت شد. خود من در مورد عبور از لایه‌های دفاعی صحبت کردم. امیدوارم روزی بتوانیم در مورد این مسائل بیشتر صحبت کنیم. در این که چه کسی رفت، چه کسی آمد و چه کسی پول داد من تخصصی ندارم. دوست دارم در مورد فوتبال صحبت کنم. پورنعمت هم امروز در مورد ضد حمله صحبت کرد. امیدوارم سمینار‌ها و گردهمایی‌ها بیشتر شود و الان هم شرایط طوری است که فقط می‌توانیم از طریق اینترنت با هم ارتباط داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص نگرانی مربیان از مصدومیت تیم‌ها گفت: ما امروز از صحبت‌های دکتر شهاب یاد گرفتیم، یکی از دلایل بزرگ مصدومیت خستگی است. باید ببینیم عوامل خستگی چیست. تغذیه نامناسب است، الگوی خواب خوبی ندارند، مشکلات خانوادگی دارند یا... اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است تعدادی از بازیکنان شاخص را از دست بدهیم. در تیم‌های لیگ برتری تجربه و هوشیاری را می‌بینم که. آن‌ها کادر پزشکی بسیار توانایی دارند و می‌دانند این اتفاقات تکراری نخواهد بود.

محصص در انتها در خصوص عدم دعوت دژاگه به تیم ملی نیز گفت: من هر زمان که می‌خواهم مقداری روحیه بگیرم، بازی ایران و آرژانتین را نگاه می‌کنم. بازی‌ای که مقابل فینالیست جام جهانی انجام دادیم یکی از افتخارات فوتبال کشور ما است. در آن بازی می‌توانستیم با تصمیم متفاوت داور حداقل به تساوی برسیم. اشکان دژاگه در آن بازی بی‌نظیر بود و ثابت کرد در سطح بالا و جهانی می‌تواند بازی کند. من خبری از اشکان ندارم، اما قرار نیست بازیکن ۹۰ دقیقه برای تیم ملی بازی کند. او هنوز می‌تواند برای خیلی از تیم‌ها از جمله تیم ملی ما بازی کند، اما باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکن پیر وترسو به درد تیم ملی نمیخوره.

    • غازقولنگ

      این پیرمردکهنسال بااستیلی تیم امیدرونابودکرداماهنوزم درراس کاره چراتوی این مملکت بی لیاقتهاهمیشه درراس امورهستن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج