۱۰۰۸۳۲۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فولاد - استقلال؛ نبرد تاریخی در دوران کرونا

بعد از ۱۱۷ روز وقفه مسابقات لیگ برتر فوتبال با دیدار معوقه و حساس فولاد خوزستان و استقلال در روز چهارشنبه ساعت ۲۱ از سرگرفته می‌شود.

خبرگزاری فارس: ویروس کرونا فوتبال جهان را به تعطیلی کشاند و لیگ برتر ایران نیز از ۹ اسفند ۱۳۹۸ تعطیل شد. بعد از این تاریخ دیگر هیچ مسابقه رسمی باشگاهی برگزار نشد و اکنون بعد از ماه‌ها بحث و کشمکش بر سر ادامه از سرگیری رقابت‌ها در نهایت تصمیم بر این شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم برگزار شود.

در جدول لیگ دو تیم استقلال و فولاد یک مسابقه معوقه دارند که سوت آغاز این بازی روز چهارشنبه ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد به صدا در می‌آید. اگر کرونا نبود در سکوهای ورزشگاه جای سوزن انداختن نبود و هواداران پرشور و پرشمار دو تیم مشتاقانه از ساعت‌ها قبل منتظر آغاز بازی بودند اما اکنون همه آنها مشتاقانه و به اجبار از پای تلویزیون منتظر این بازی هستند. تا اولین مسابقه لیگ برتر در دوران کرونایی را نظاره کنند. سابقه دو تیم نشان می‌دهد که باید منتظر یک بازی جذاب و دیدنی باشیم.

بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید آن هم در حالیکه استقلال تا دقیقه ۹۵ یک بر صفر از فولاد پیش بود اما در آخرین توپ ارسالی مسابقه در وقت‌های تلف‌شده فولاد گل مساوی را در ورزشگاه آزادی زد. گلی که باعث اعتراض شدید استراماچونی به علیرضا فغانی داور مسابقه شد. حالا استراماچونی از استقلال رفته و جواد نکونام این مرتبه باید با فرهاد مجیدی روی نیمکت نبرد کند. دو تیم برای پیروزی می‌جنگند و استقلال در صورت پیروزی می‌تواند ۳۹ امتیازی شود و خود را از رده چهارم جدول به رده دوم برساند و پشت سر پرسپولیس در جدول بایستد.

فولاد خوزستان هم نمی‌خواهد در خانه خود امتیاز از دست بدهد زیرا قرمزپوشان اهوازی هم شانس کسب سهمیه آسیا را دارند و در صورت پیروزی مقابل استقلال ۳۶ امتیازی می‌شوند و با یک پله صعود به رده پنجم جدول می‌رسند. نکته جالب توجه دیگر در این مسابقه این است که سرمربی و سعید آذری مدیرعامل فولاد را می‌توان استقلالی دانست. آذری در مقعطی نامش برای مدیریت باشگاه استقلال مطرح شد و نکونام هم یک استقلالی تمام عیار است.

استقلال در صورت پیروزی روی کاغذ شانس برای قهرمانی لیگ خواهد داشت. این بازی به نوعی تاریخی‌ترین مسابقه لیگ هم محسوب می‌شود مسابقه‌ای بعد از ۱۱۷ روز سکوت و تعطیلی بخاطر کرونا همه دلتنگ فوتبالیم شاید در این روزهای سخت کرونایی بازهم معجزه فوتبال دل‌ها را غرق در شادی و نشاط کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال با فرهاد مجیدی به هیچ جا نمی رسد مجیدی مشخصه چیزی در چنته نداره سال گذشته روش شفر رو ادامه داد و امسال هم روش استراماچونی
      خدای حاشیه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج