۱۰۰۸۳۵۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

خداحافظی پرسپولیسی‌ها با سیدجلال؟

بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها به‌صورت رسمی اعلام کردند که هیچ فعالیتی در زمینه نقل‌و‌انتقالات نخواهند داشت و تمامی این موارد را به پایان فصل جاری و کسب چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ برتر موکول کرده‌اند، انتخاب افشین پیروانی به‌عنوان مسئول نقل‌و‌انتقالات باشگاه باعث شد تا بار دیگر این موضوع بر سر زبان‌ها بیفتد که سرخ‌ها وارد بازار نقل‌وانتقالات شده‌اند.

فرهیختگان: بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها به‌صورت رسمی اعلام کردند که هیچ فعالیتی در زمینه نقل‌و‌انتقالات نخواهند داشت و تمامی این موارد را به پایان فصل جاری و کسب چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ برتر موکول کرده‌اند، انتخاب افشین پیروانی به‌عنوان مسئول نقل‌و‌انتقالات باشگاه باعث شد تا بار دیگر این موضوع بر سر زبان‌ها بیفتد که سرخ‌ها وارد بازار نقل‌وانتقالات شده‌اند.

با توجه به اینکه هنوز ۹ بازی سرخ‌ها در لیگ برتر باقی‌مانده، انتخاب زودهنگام مسئول نقل‌و‌انتقالات برای باشگاه پرسپولیس قطعا دلیلی غیر از شروع فعالیت‌های این باشگاه برای ساختن تیمی قدرتمند در لیگ برتر بیستم ندارد و البته طبیعی است که اگر باز هم باشگاه‌نشینان و اعضای کادر فنی درصدد تکذیب این موضوع قرار بگیرند.

ظاهرا پرسپولیسی‌ها این روزها نه‌تنها باب مذاکره را با برخی از بازیکنان مدنظر خود برای فصل بعد باز کرده‌اند، بلکه تا حدودی فهرست مازاد یحیی هم مشخص شده و حضور برخی از نفرات هم به اتفاقاتی که در بازار نقل‌و‌انتقالات رخ می‌دهد، بستگی دارد.

خداحافظی با سیدجلال؟

یکی از نفراتی که از زمان حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفت، سید‌جلال حسینی بود که هنگام حضور برانکو در فصل گذشته عصای دست این مرد کروات بود و لقب سوپرمن سرخ‌ها را نیز از آن خود کرد، اما با توجه به سابقه‌ای که یحیی در استفاده از بازیکنان قدیمی و مسن داشت، خیلی زود گمانه‌زنی‌ها درخصوص این بازیکن و جدایی‌اش از پرسپولیس آغاز شد و همه بر این باور بودند که یحیی همان کاری را با سیدجلال می‌کند که پیشتر از این با مهدی مهدوی‌کیا انجام داده بود و البته این‌بار سعی می‌کند این کار با جنجال کمتری انجام شود.

خبری که «فرهیختگان» از نزدیکان تیم و باشگاه کسب کرده است نشان می‌دهد گمانه‌زنی‌ها درخصوص این بازیکن بی‌جهت نبوده است و طبق شنیده‌ها یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به همکاری با این مدافع قدیمی برای فصل آینده ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرمزها بعد از ماهینی باید با کاپیتان اول خود هم خداحافظی کنند مگر اینکه وی مشکلی با نیمکت‌نشینی نداشته باشد! هرچند این خبر احتمالا توسط پرسپولیسی‌ها تکذیب می‌شود، اما پایان فصل می‌تواند صحت‌و‌سقم این خبر را ثابت کند.

انصاری منتظر نادری

بازیکن دیگری که اتفاقا این روزها صحبت درخصوص تمدید قراردادش با پرسپولیسی‌ها زیاد شنیده می‌شود، محمد انصاری است که از قضا با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و از حمایت همبازیانش برای تمدید قرارداد پرسپولیس با او نیز برخوردار است، اما ظاهرا یحیی گل‌محمدی به این بازیکن هم اعتقادی ندارد و بر این باور است که او بعد از اولین مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی نتوانست به روزهای اوج خود بازگردد و احتمالا بعد از مصدومیت اخیر نیز با افت بیشتری همراه خواهد شد.

البته درخصوص این بازیکن ظاهرا شرط‌و‌شروطی از سوی یحیی مطرح شده که می‌تواند شانس ماندن او در سرزمین سرخ‌ها را بالا ببرد. ظاهرا نظر گل‌محمدی این است که اگر محمد نادری نتوانست مجوز حضورش برای فصل بعد در پرسپولیس را از کورتریک بلژیک بگیرد، باشگاه می‌تواند برای تمدید قرارداد انصاری اقدام کند تا به این شکل هم سمت چپ تیم خالی نماند و هم باشگاه و کادرفنی با فشار هواداران مواجه نشوند.

وعده‌های بی‌نتیجه باشگاه

از زمان مصدومیت انصاری، مدیران باشگاه بارها در مقابل خبرنگاران با این سوال مواجه شده‌اند که آیا قرارداد انصاری تمدید می‌شود یا اینکه تصمیم دیگری در انتظار حاجی پرسپولیسی‌ها است و هر‌ بار هم مسئولان باشگاه و حتی کادر‌فنی با پاسخ‌های سربالا و دوپهلو پاسخ دقیقی به این سوال نداده‌اند.

تنها صحبتی که درخصوص قرارداد این بازیکن مطرح می‌شود این است که باشگاه از این بازیکن حمایت کاملی انجام می‌دهد و مشخص نیست که این حمایت به تمدید قرارداد فصل بعد این مدافع هم مربوط می‌شود یا خیر، هرچند تجربه نشان داده که اگر باشگاهی تصمیم جدی برای این قبیل کارها داشته باشد با قدرت درخصوص آن صحبت می‌کند درست مثل زمانی که محسن ربیع‌‌خواه با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و فصل بعد از آن هم قرارداد نداشت، اما باشگاه و برانکو خیلی زود و به‌صورت رسمی از تمدید قرارداد دو ساله با این بازیکن خبر دادند، اما درمورد انصاری فعلا همه‌چیز در حد حرف است و خبری از تمدید قرارداد نشده که احتمالا به این دلیل است که منتظرند تا تکلیف نادری برای فصل بعد مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حواشی هم نمیتونه مانع پوکر بشه پس لطفا بس کنید

    • بدون نام

      حواشی هم نمیتونه مانع پوکر بشه پس لطفا بس کنید

    • بدون نام

      دوباره یک سری برای نتیجه نگرفتن پرسپولیس اظهار فضل نمودن و خود را پیشگو معرفی میکنند،...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج