۱۰۰۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

کاربران نه تنها برای محافظت از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت خود، بلکه برای افزایش طول عمر آن‌ها دست به خرید لوازم جانبی می‌زنند. اما دلایل دیگری هم برای این کار وجود دارد...

معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

کاربران نه تنها برای محافظت از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت خود، بلکه برای افزایش طول عمر آن‌ها دست به خرید لوازم جانبی می‌زنند. اما دلایل دیگری هم برای این کار وجود دارد. با این که روز به روز فناوری‌های به کار رفته در لپ‌تاپ‌ها پیشرفت می‌کنند، به علت محدودیتی که در وزن و حجم آن‌ها وجود دارد، سازندگان ناچار به حذف برخی از امکاناتشان می‌شوند. به همین دلیل تعداد لپ‌تاپ‌هایی که کامل هستند و همه نیازهای کاربران را برآورده می‌کنند، ناچیز است. البته با خرید لوازم جانبی می‌توان این کمبود‌ها را جبران و از بهای پرداختی بهتر استفاده کرد.


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

Gradia Minifit CRF-104XL

برای کار آسان با لپ‌تاپ، صفحه‌کلید شما باید زاویه‌ای ۵۱ درجه داشته باشد. هم‌چنین برای خنک ماندن لپ‌تاپ‌تان باید گوشه سمت چپش را به اندازه‌ای بلند کنید که فنش بتواند با سرعتی حدود ۱۵۰۰ دور در دقیقه آن را خنک‌ کند. Cradia Minifit CRF-۱۰۴ XL یک پایه/خنک‌ کننده ۱۵ اینچ منحصر به فرد است که به فن و پایه متحرک مجهز شده است. این وسیله هر دوی این کارها را به صورت هم‌زمان برای شما انجام می‌دهد.CRF-۱۰۴ XL با توجه به جنس آلومینیومی‌اش می‌تواند وزنی معادل ۴۲۵ گرم را تحمل کند. این محصول در نسخه دیگری برای لپ‌تاپ‌‌های ۱۲ اینچ نیز به بازار عرضه شده است.

  • قیمت حدود ۲۵.۰۰۰ تومان


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

HP USB TV Tuner

لپ‌تاپ‌تان را به یک تلویزیون تبدیل کنید. با HP USB TV Tuner می‌توانید به تماشا، ضبط و متوقف کردن پخش برنامه‌های زنده و نیز گوش دادن به رادیو اف‌ام بپردازید. کنترل از راه دور این دستگاه به شما امکان کنترل کردن آن به آسانی را می‌دهد. به نصب نرم‌افزارهای اضافه نیازی نیست چون ویندوز‌های Vista و ۷ به صورت مستقیم از آن پشتیبانی می‌کنند.
  • قیمت حدود 80.000 تومان


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

Logitech Wireless Presenter R800

هیچ‌گاه این تصور را که چنین ابزاری به بازار ارائه شود هم نمی‌کردید؟ اما Logitech ابزاری برای کنترل اسلاید‌شو عرضه کرده است که همه ‌نیازهای یک ارائه دهنده را پوشش می‌دهد. نور لیزر سبز رنگ این ابزار برای اشاره به قسمت‌های مختلف اسلاید است و حتی در اتاق‌های روشن هم دیده می‌شود. صفحه‌نمایش آن هم امکان تنظیم زمان را برای شما فراهم می‌آورد تا همیشه از مقدار زمان باقیمانده‌تان مطلع باشید. کلید‌های بزرگ تعبیه شده روی آن به شما امکان می‌دهند به آسانی میان اسلاید‌ها جا‌به‌جا شوید. بهتر از همه این که ابزار یاد شده بردی حدود ۳۵ متر دارد بنابراین رویای حرکت حین ارائه اسلاید را هم برآورده می‌کند.
  • قیمت حدود 120.000 تومان


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

Belkin Swivel Hub

اغلب اوقات ۳ پورت USB برای انجام کارهایی چون پرینت گرفتن، شارژ گوشی، خواندن اطلاعات از روی فلش، استفاده از موس و انتقال عکس‌ها از یک کارت حافظه کافی نیست. Belkin راهکار جالبی برای این موضوع دارد؛ Swivel Hub.

با استفاده از این‌ هاب می‌توانید یک پورت USB را به ۴ پورت تبدیل کنید. طراحی چرخان آن به شما اجازه می‌دهد با چرخاندنش راه را برای دیگر اتصالات باز کنید.
  • قیمت حدود 30.000 تومان


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

Microsoft Arc Mouse

کار کردن با نرم‌افزار‌های گرافیکی و برخی از نرم‌افزارهای خاص با استفاده از موس داخلی لپ‌تاپ‌ها کار دشواری است. پس چرا از یک موس معمولی استفاده نکنیم؟ Microsoft Arc Mouse با بهایی حدود ۶۰ دلار فاصله‌ای تا ۳۰ فوت را تحت پوشش قرار می‌دهد و تا ۶۰ درصد اندازه خود کوچک می‌شود تا حملش آسان‌تر باشد. طراحی ارگونومیک این موس به گونه‌ای است که یک غلتک و یک نشانگر وضعیت باتری نیز در آن تعبیه شده است. طراحی خاصش هم قطعا شما را جذب خواهد کرد.
  • قیمت حدود 35.000 تومان


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

Creative Inspire T10 2.0

اغلب لپ‌تاپ‌ها خروجی صدای چندان بلندی ندارند بنابراین جست‌وجوی سخت‌افزار صوتی خارجی نیز دور از ذهن نیست. Creative Inspire T۱۰ ۲.۰ با بهایی حدود ۵۰ دلار از بلندگوی اختصاصی، فناوری BasXPort و سوکت داخلی مخصوص هدفون و همین‌طور یک پورت کمکی برای اتصال هدست یا MP۳ Player برخوردار است.
  • قیمت حدود 73.000 تومان


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

Excalibur 630 USB Foam Fan

اگر به دنبال جایگزینی امن، مطمئن و جذاب برای پنکه‌ای هستید که در اطراف‌تان با سرو صدای زیاد مشغول کار است، بهتر است به USB Foam نگاهی بیندازید که به سادگی می‌تواند در گوشه میزتان جای بگیرد. با وجود پره‌هایی که از فوم پرتراکم اما منعطف ساخته شده‌اند، این پنکه باد خنکی تولید می‌کند که به شما اجازه می‌دهد با آسایش بیشتری پشت میزتان به کار خود ادامه دهید.
  • قیمت حدود 19.000 تومان


معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ

Mini USB Humidifier UL140

مرطوب کننده کوچک هوای Ucare ذرات هوای خنک تولید می‌کند و کیفیت هوای خشک اطراف را بهبود می‌دهد. با استفاده از این محصول هوای مطلوب‌تری اطراف‌تان خواهید داشت که به افزایش کیفیت کارتان هم کمک خواهد کرد. نحوه کار این مرطوب کننده به این صورت است که آب را به شکل ذرات معلقی در هوا تبدیل می‌کند. استفاده از این مرطوب کننده در فصل زمستان که سیستم گرم کننده ساختمان تبخیر رطوبت موجود در هوا و خشکی آن را به دنبال دارد، بیشتر توصیه می‌شود. هوای خشک سبب خشکی پوست می‌شود و تنفس در آن هم دشوار‌تر است. استفاده از پورت USB و اندازه بسیار کوچک سبب می‌شوند که این محصول از قابلیت حمل بالایی نیز برخوردار باشد.
  • قیمت حدود 20.000 تومان

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

معرفی برترین لوازم جانبی لپ‌تاپ



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج