۱۰۰۸۵۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاهش ۷۰درصدی باور مردم نسبت به کرونا

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش گفت: باور و اعتقاد عملی مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری فیزیکی در سطح اجتماع در مقابله با بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا بطور چشمگیری در کشور کاهش یافته است.

خبرگزاری ایلنا: معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش گفت: باور و اعتقاد عملی مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری فیزیکی در سطح اجتماع در مقابله با بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا بطور چشمگیری در کشور کاهش یافته است.

ایرج حریرچی در حاشیه نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهند در برخی از شهرهای کشور باور مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری از کرونا ۷۰ درصد و در تهران بین ۹ تا ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: هر چقدر اعتقاد و آگاهی مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی کاهش یابد، در مقابله با بیماری کرونا بیشتر دچار مشکل خواهیم شد.

معاون کل وزیر بهداشت گفت: مهمترین نقطه ضعف مردم در مقابله با بیماری ویروسی کرونا اعتقاد و باورداشت نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در سطح اجتماع است.

وی "رعایت نکردن موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در سطح اجتماع در برخی اماکن مانند مراکز خرید و پاساژها، خودروها و مکان‌های حمل و نقل عمومی، دفاتر پیشخوان‌های دولت، دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ و برخی از مطب‌های پزشکان خصوصی" را از چالش‌های پیش رو در مسیر مبارزه با بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا برشمرد.

حریرچی افزود: این در حالی است که در برخی از اماکن مانند هتل‌ها، مساجد و همچنین حرم‌های مطهر چهارگانه رعایت اصول و موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی میان افراد در جهت مبارزه با کرونا مناسب است.

وی گفت: رعایت موازین بهداشتی از سوی مردم در این مکانها اختلاف ۴۰ درصدی با مراکزی دارد که مردم در آنها بهداشت را رعایت نمی‌کنند.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری کوتاه به مشهد دیشب ضمن بازدید از روند اجرای اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حرم مطهر رضوی، در نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی نیز شرکت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج