۱۰۰۸۵۷۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

حقوق کارگران هفت‌تپه به زودی پرداخت می‌شود

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات صورت گرفته شرکت نیشکر هفت تپه، گفت: یکی از دلایل تعویق در پرداخت حقوق کارکنان، مسئول بودن صبای بانکی کارفرما است که با عنایت رئیس قوه قضائیه تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات صورت گرفته شرکت نیشکر هفت تپه، گفت: یکی از دلایل تعویق در پرداخت حقوق کارکنان، مسئول بودن صبای بانکی کارفرما است که با عنایت رئیس قوه قضائیه تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

محمد کعب عمیر با اشاره به مشکلات اخیر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، اظهار کرد: مشکلات نیشکر هفت تپه فرا استانی و مربوط به واگذاری این صنعت بزرگ به بخش خصوصی در سال ۹۴ است.

وی با بیان اینکه واگذاری نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی برخلاف سیاست های کلان اصل ۴۴ قانون اساسی صورت گرفت، افزود: علت شکست این واگذاری از یک طرف رد دیون دولت به سرانجام نرسید و از طرف دیگر امر مهم افزایش بهره وری و ظرفیت تولید در این شرکت محقق نشد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: از بدو آغاز به کار مجلس یازدهم اولویت اول برنامه‌های خود را حول محور حل مشکل کارگران خدوم نیشکر هفت تپه گذاشتیم و در این زمینه با مسئوولان مربوطه جلسات مختلفی داشتم.

کعب عمیر با اشاره به تخلفات صورت گرفته شرکت نیشکر هفت تپه، بیان کرد: در حال حاضر پرونده قضایی سهام داران این شرکت در دست بررسی است و یکی از دلایل تعویق در پرداخت حقوق کارکنان مسئول بودن صبای بانکی کارفرما است.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئوولان دستگاه قضایی مشکل پرداخت حقوق کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

کعب عمیر عنوان کرد: به منظور رفع دائمی چالش شرکت نیشکر هفت تپه با توجه به بدیهی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی دارد امیدوار هستیم بتوانیم مسئوولان این سازمان را در خصوص واگذاری این شرکت به این سازمان متقاعد کنیم.

وی گفت: در صورت عدم تحقق این واگذاری قطعاً گزینه های دیگری را برای حل مشکل خواهیم داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر این کارگران هفت تپه رو عذاب می دهند چرا هیچ کس به دادشان نمی رسد

    • بدون نام

      حقوق معلولان شدید بهزیستی درمنزل کی کی واریز می شود ؟ همه حقوقی که رییس جمهور چندسال قبل کناردست رهبرمعظمانقلاب گفت حقوق معلولان سه چهار برابر افزایش یافته که هنوز شعار خالی تبدیل به عمل نشده ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        العان هم مشخصاوعده الکی دادن که بیچارهایه مدت ساکت شن بازدوباره اعتصاب کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج