۱۰۰۸۶۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهدوی: با عقل و منطق می‌شود لیگ را برگزار کرد

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: با رعایت کردن عقل، منطق و حرفه‌ای گری می‌شود لیگ را برگزار کرد.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: با رعایت کردن عقل، منطق و حرفه‌ای گری می‌شود لیگ را برگزار کرد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگویی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام جهانی نوجوانان و هم‌گروهی تیم کشورمان با تیم‌های قطر، کره شمالی و بحرین اظهار داشت: به نظرم قرعه سختی نصیب ما شد. همه تیم‌های گروه مدعی هستند اما مشکلی وجود ندارد و ما با رعایت اصول حرفه‌ای می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم نوجوانان کشورمان شانسی برای صعود به جام جهانی دارد یا خیر عنوان کرد: نمی‌توان با قاطعیت گفت شانس صعود نداریم یا بگویم حتما صعود می‌کنیم. بالاخره در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم اما باید امکانات هم فراهم شود. ما اگر در تورنمنت‌های مختلف حضور داشته باشیم یا اردوهای بلندمدت داشته باشیم می‌توانیم به صعود فکر کنیم.

مربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان درباره اینکه آیا همکاری‌اش را با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر گفت: یک مقدار مشکلات خانوادگی دارم و اگر این مشکلات برطرف شود خوشحال می‌شوم بتوانم به حسین عبدی و تیم نوجوانان کشورمان کمک کند.

مهدوی در خصوص حواشی که برای برگزاری یا عدم برگزاری لیگ وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه کل جهان درگیر کرونا شدند اما می‌شود با اجرا کردن پروتکل‌ها و کنترل برخی مسائل لیگ را راحت برگزار کرد. البته معتقدم که یک تار موی یک انسان به اندازه کل جهان می‌ارزد اما می‌شود لیگ مان را برگزار کرد.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به عنوان قهرمانی این فصل از لیگ برتر برسد و اینکه آیا درست است در صورت لغو احتمالی لیگ پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود؟ گفت: با احترام به تیم های سپاهان، استقلال، فولاد، تراکتور و دیگر تیم‌ها باید بگویم پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است. این تیم ۱۰ امتیاز از تیم دوم جدول جلوتر است و شرایط خوبی دارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر جای پرسپولیس تیم دیگری بود که چندماهی شرایط خوبی داشت یا مثلا موفقیتش یک جرقه بود می‌شد صحبتی کرد ولی تیمی الان در صدر جدول است که در ۳ فصل گذشته با اقتدار قهرمان شده و حرف اول و آخر را در ایران می‌زند. خیلی بعید است که پرسپولیس در این بازی‌های باقی مانده ۱۰ امتیاز از دست بدهد و تیم‌های دیگر به این تیم برسند.

مهدوی در واکنش به نامه‌نگاری برخی از تیم‌ها به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای لغو مسابقات، گفت: ما اگر فدراسیون داریم یا سازمان لیگ داریم باید از دستورات آنها پیروی کنیم. مثل این است که یک تیم بگویید خوشم نمی‌آید در لیگ باشم و بخواهد انصراف بدهد! تاکید می‌کنم که همه نگران سلامتی افراد هستیم و هزینه برگزاری مسابقات در این شرایط هم زیاد است اما لیگ هم مهم است. وقتی از وزارت بهداشت اعلام کردند می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم باید این کار را انجام بدهیم. مگر می‌شود تمام مشاغل برپا باشند و فقط فوتبال تعطیل شود؟ اصلا اگر امسال لیگ را تعطیل کنیم چطور می‌خواهیم در آسیا بازی کنیم؟

وی افزود: حتی اگر می‌خواهیم لیگ را هم لغو کنیم، باید پرسپولیس به عنوان قهرمان اعلام شود و تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک و تیم های صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود. به نظر من با رعایت کردن عقل، منطق و حرفه‌ای گری می شود لیگ را برگزار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج