۱۰۰۸۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سخت‌‌ترین لحظه تمام دوران بازیگری‌ رونی

ستاره خط حمله منچستریونایتد گفت که در تمام دوران بازیگری‌اش کدام لحظه بیش از همه او را آزار داده است.

خبرگزاری تسنیم: ستاره خط حمله منچستریونایتد گفت که در تمام دوران بازیگری‌اش کدام لحظه بیش از همه او را آزار داده است.

وین رونی، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد در گفت‌وگویی اختصاصی با سایت اتحادیه فوتبال اروپا، به مرور خاطراتش از فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۸ پرداخت و پنالتی نزدن در آن بازی را به عنوان سخت‌ترین لحظه‌ای که در کل دوران بازیگری‌اش تجربه کرده است، دانست.

منچستریونایتد ۴ سال پیش با شکست چلسی در ضربات پنالتی بازی فینال توانست آخرین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد اما در آن بازی سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین شیاطین سرخ به رونی اجازه نداد هیچ یک از ضربات پنالتی تیمش را بزند.

رونی درباره آن بازی گفت: پنالتی نزدن در آن بازی سخت‌‌ترین چیزی بوده که تا به امروز در فوتبال تجربه کرده‌ام. واقعاً دردناک بود.

وی افزود: اصرار داشتم که یکی از پنالتی‌ها تیم را بزنم اما این اجازه به من داده نشد و آن تلخ‌ترین چیزی بود که مجبور شدم به آن تن بدهم. تماشای ضربات پنالتی با دانستن اینکه هیچ کاری از دست‌تان برنمی‌آید و نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد واقعاً ترسناک بود.

رونی پنالتی نزد اما هم‌تیمی‌های او در این امر موفق عمل کردند تا منچستریونایتد در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ چلسی را شکست دهد و قهرمان شود. مهاجم تیم ملی انگلیس در این خصوص تصریح کرد: پیروزی تیم حس فوق‌العاده‌ای در من به وجود آورد.

منچستری‌ها پس فردا (چهارشنبه)، در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها هستند، تیمی که در دور رفت در اولدترافورد توانست شیاطین سرخ را در خانه آنها با تساوی یک بر یک متوقف کند.

رونی ۲۸ ساله در این‌باره هم عنوان کرد: بایرن مونیخ و بارسلونا بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ قهرمانان اروپا هستند اما ما هم آماده‌ایم و این بازی برای همه ما یک بازی مهیج است. حضور در این بازی فشار زیادی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج