جاباما
۱۰۰۸۷۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان

استقلال یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر با شش غایب به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

خبرگزاری میزان : استقلال در دیدار معوقه خود از هفته نوزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه چهارم تیر (فردا) در شهر اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. قطعا این بازی برای آبی‌پوشان حائز اهمیت است چون با شکست فولاد، این تیم می‌تواند به فاصله هفت امتیاری صدرجدول برسد.

استقلال که بعد از استراماچونی همچنان با سیستم ۲-۵-۳ بازی می‌کند، در این بازی احتمالا شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، رضا آذری، میلاد زکی‌پور و محمد دانشگر را در اختیار ندارد. البته این یک حدس و گمان است چون شاید شانس بازی به دانشگر و زکی‌پور داده شود. با همین پیش‌زمینه نگاهی به ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان داریم:

سید حسین حسینی: دروازه‌بان شماره یک استقلال که در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشت، درون دروازه این تیم می‌ایستد. حسینی در این فصل نتوانست به عنوان مرد شماره یک خیال هواداران استقلال را از درون دروازه راحت کند، شاید در ادامه لیگ، شرایط را تغییر دهد هرچند به نظر می‌رسد فصل بعد مجیدی به دنبال یک رقیب جدی برای او باشد.

عارف غلامی: کاپیتان تیم امید یکی از سه مدافع ثابت استقلال است که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و آماده حضور در ترکیب استقلال به نظر می‌رسد.

سیاوش یزدانی: بیشتر بازی‌های نیم فصل اول استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما با رهایی از بند مصدومیت قطعا یکی از مدافعان اصلی استقلال مقابل فولاد است.

روزبه چشمی: یکی دیگر از مدافعان باتجربه استقلال که جز ارکان اصلی خط دفاع تیم ملی در جام جهانی به شمار می‌رفت. روزبه در مرکز خط دفاع سه نفره استقلال حضور دارد.

هروویه میلیچ: با مصدومیت زکی‌پور تنها گزینه استقلال در سمت چپ میلیچ است؛ بازیکنی که هر زمان برای استقلال بازی کرده، جزو بهترین‌های میدان قرار گرفته است.

وریا غفوری: کاپیتان محبوب استقلال تنها گزینه سمت راست به حساب می‌آید. او به غیر از نفوذ‌های خوبی که دارد در کار‌های تدافعی هم موفق است.

مسعود ریگی: بازیکن بی‌حاشیه و موثر استقلال در نیم فصل اول که در میانه میدان یکی از بهترین‌های استقلال بود. ریگی خیال هواداران استقلال را از داشتن یک هافبک تدافعی خوب راحت کرده است.

علی کریمی: دیگر بازیکن میانه میدان استقلال کنار مسعود ریگی که بازی‌های درخشانی از خود به جای گذاشت. کریمی هم روی هوا و هم روی زمین بازیکن تاثیرگذاری به حساب می‌آید. او هم می‌تواند کمربند میانی تیم را محکم کند.

آرش رضاوند: دیگر هافبکی که فرهاد مجیدی برای دیدار فرداشب حساب ویژه‌ای برای حضورش در میدان باز کرده، آرش است. او در بازی‌های تدارکاتی هم عملکرد خوبی داشت. رضاوند قدرت حمل توپ دارد و با سن و سال کم، می‎‌تواند به استقلال کمک کند.

مهدی قائدی: شاید بهترین فصل حضور قائدی در استقلال همین فصل باشد. او با شش پاس گل و نه گل زده، در دسته بهترین و موثرترین بازیکنان لیگ است. قائدی به دنبال فرصتی می‌گردد تا دهمین گل خود در لیگ را ثبت کند.

ارسلان مطهری: زوج مهدی قائدی در خط حمله مقابل فولاد خوزستان ارسلان خواهد بود. بازیکنی که در غیاب دیاباته جای خالی او را به خوبی پر کرده و گل‌های حساسی برای استقلال رقم زده است.

شرایط جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران به نحوی است که حتی مساوی در اهواز هم به درد استقلال و مجیدی نمی خورد.

استقلال اگر این بازی معوقه را ببرد به مکان دوم جدول می‌رسد و با بازی مساوی، بالاتر از سپاهان، تراکتور و شهرخودرو دیگر مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرد. به همین دلیل مجیدی به دنبال پیروزی در جدال حساس با جواد نکونام است.

گفتنی است؛ بازی رفت دو تیم در حالی در ورزشگاه آزادی تهران مساوی شد که در آن دیدار، استراماچونی هدایت استقلال را برعهده داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج