۱۰۰۸۷۵۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تسویه‌حساب در جهنم ۴۸ درجه

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران چهارشنبه شب در شهر اهواز به مصاف هم می‌روند.

خبرآنلای: پس از کش و قوس های فراوان، رقابت های لیگ نوزدهم نیمه تمام اعلام نشد و حالا بازی ها طبق برنامه جدید، از چهارشنبه ۴ تیرماه با بازی عقب افتاده تیم های فولاد و استقلال در استادیوم فولادآرنا از سر گرفته می شود و سپس نوبت به ۹ هفته باقی مانده لیگ نوزدهم می رسد تا در نهایت تکلیف طولانی ترین و پرماجراترین لیگ تاریخ مشخص شود.

نکونام-مجیدی؛ جذاب ترین تقابل چهارشنبه شب

بازوبند کاپیتانی شاید تنها عبارتی باشد که بتواند به خوبی رابطه جواد نکونام و فرهاد مجیدی را در استقلال توصیف کند. بازوبندی که در فصل ۹۱-۹۲ باعث اختلاف بین تعدادی از ستارگان این تیم شده بود و بازیکنانی مثل سیدمهدی رحمتی،جواد نکونام و فرهاد مجیدی را مقابل هم قرار داده بود. این اختلاف در ابتدا باعث شد تا فرهاد مجیدی از استقلال دور بماند و نکونام به ستاره محبوب تیم امیر قلعه نویی تبدیل شود و بازوبند هم در این میان به رحمتی برسد. بازگشت فرهاد مجیدی اما در نیم فصل دوم، تکلیف بازوبند را یک سره کرد و در نهایت این ستاره ها هم با کنار گذاشتن اختلافات، زمینه قهرمانی استقلال در آن فصل را فراهم کردند.

با این حال تقابل دوباره فرهاد و نکو پس از سال ها، می تواند خاطرات آن روزها را برای هر دوی آن ها و هواداران استقلال زنده کند و شماره ۶ و ۷ سابق آبی ها را به چهره های اول دیدار چهارشنبه تبدیل کند.

تسویه‌حساب در جهنم ۴۸ درجه

فوتبال زیر سایه کرونا و گرما

استان خوزستان یکی از استان هایی است که در خط قرمز مبارزه با کرونا قرار دارد و طی مدت اخیر وضعیت قرمز را تجربه کرده است. با این حال طبق گفته استاندار خوزستان وضعیت شهر اهواز به تازگی از قرمز به زرد تغییر کرده است و به نظر می آید شرایط برای برگزاری فوتبال تا حدودی فراهم شده است با این حال مشکل دیگری که شهر اهواز با آن دست و پنجه نرم می کند، بحث گرمای شدیدی است که این روزها در جنوب کشور حکم فرما است.

هوای اهواز تا روز چهارشنبه به 48 درجه سانتی گراد خواهد رسید و این مسئله حتما بر روی سلامتی و کیفیت نمایش بازیکنان در زمین تاثیرگذار خواهد بود. البته برگزاری بازی در ساعت 21 و زیر نور ورزشگاه فولاد آرنا می تواند شرایط را برای برگزاری استاندارد یک مسابقه فوتبال تا حدودی مهیا کند.

تسویه‌حساب در جهنم ۴۸ درجه

فولاد؛ یک قدم تا سهمیه

شاگردان جواد نکونام در حال حاضر در جدول با ۲۰ بازی و ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول هستند. قرمزهای اهواز در حال حاضر با رده دوم جدول فقط چهار امتیاز فاصله دارند و این بازی عقب افتاده با استقلال می تواند کلید رسیدن آن ها به رتبه های بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی در پایان فصل باشد.

نکونام و بازیکنانش هم کاملا به این مسئله واقف هستند و بنابراین در بازی چهارشنبه شب به هیچ چیز جز پیروزی فکر نمی کنند.

تسویه‌حساب در جهنم ۴۸ درجه

استقلال؛جایی برای اشتباه نیست

تیم فرهاد مجیدی هم که در حال حاضر با 20 بازی و 36 امتیاز در جدول چهارم است، نیم نگاهی به صدرجدول دارد و تمام تلاشش را خواهد کرد تا حداقل جایگاه دومی را در پایان فصل به نام خود سند بزند. اتفاقی که قطعا بدون برد مقابل فولاد در بازی عقب افتاده هفته هفدهم ممکن نخواهد بود. آبی ها دیگر جایی برای اشتباه کردن و امتیاز از دست دادن ندارند بنابراین با رساندن مصدومان کلیدی خود نظیر فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته به این بازی حساس، در تلاشند تا از همین اولین بازی در آغاز مجدد لیگ، تمامی امتیازات ممکن را کسب کنند.

تسویه‌حساب در جهنم ۴۸ درجه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      ساعت ۹شب کجاش ۴۸ درجه س اگر هوا خنک نباشه گرم هم نیست این لافها رو برای مردم تهران میتونید بزنید که فکر میکنن خوزستان دمای هواش شب و روز یکیه خخخخخحخ مگه میشه وقتی افتاب هست دما ۴۸ درجه باشه ساعت ۹ که خبری از آفتاب و روز نیست هم همون دما باشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرمز جان ظهر اهواز به 55 هم میرسه آن هم در سایه زیر آفتاب که آشپزی هم میتونی بکنی

      • بی نام

        آقا اینا به فکر اینن که اگه باختن حداقل بهونه ای داشته باشن

      • بی نام

        آقا اینا به فکر اینن که اگه باختن حداقل بهونه ای داشته باشن

      • مهرداد آبادانی

        کیسه کش جان از تهران بیا اینجا ببین هوا چطوره اونیکه میگن ۵۰ یا ۵۵ درجه ظهر ساعت ۱و۲ هست هر روز هم اینجورا که شما فکر میکنید نیست ساعت ۹ شب بالای ۱۰ ، ۱۵ درجه تفاوت دما هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج