۱۰۰۸۷۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طالب‌نسب: نمی‌شد بیشتر از این فوتبال را تعطیل کرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: از آنجایی که استقلالی‌ها می‌خواهند رقابت بر سر قهرمانی را تا هفته‌های پایانی گرم نگه دارند، پیروزی برابر فولاد برای آنها بسیار مهم است.

خبرگزاری مهر: اصغر طالب نسب اظهار داشت: در خصوص بازی استقلال و فولاد از الان نمی‌توان نظر داد چون شرایط دو تیم قطعا با شرایط پیش از تعطیلات تفاوت داشته است. اما اگر ملاک شرایط پیش از تعطیلات دو تیم باشد باید گفت استقلال تیمی تهاجمی است و فولاد تیمی است که در کارهای دفاعی تبحر دارد و تقابل خط حمله خوب استقلال با خط دفاعی مستحکم فولاد باید دیدنی باشد.

پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: فوتبال دنیا تاکنون تعطیلاتی اینچنین طولانی را تجربه نکرده بود و این اتفاق برای نخستین بار در دنیا به وقوع پیوسته ست. نباید انتظار داشت که کرونا هیچ تاثیری بر روی فوتبال و کیفیت آن گذاشته باشد. امیدوارم فدراسیون فوتبال آنقدر توانایی داشته باشد که برگزاری لیگ برتر و لیگ یک با تمهیدات لازم بهداشتی باشد و همه شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در آن رعایت شده باشد.

وی اضافه کرد: نمی‌شد بیشتر از این فوتبال را تعطیل نگه داشت و باید ورزش هم مثل همه مشاغل دیگر در کنار کرونا ادامه حیات داشته باشد. بازیکنان هم باید کمک کنند تا شیوه نامه های بهداشتی هرچه بهتر رعایت شود.

طالب نسب در خصوص شرایط آبی پوشان تصریح کرد: پیروزی در اولین بازی برای استقلال بسیار مهم است. آنها می‌خواهند رقابت برای قهرمانی تا پایان ادامه دهند و پیروزی در این بازی می تواند فاصله امتیازی تا صدر جدول را کاهش دهد.

هافبک پیشین استقلالی در خصوص مصدومیت های زیاد بازیکنان این تیم گفت: مصدومیت می تواند عوامل زیادی داشته باشد که یکی از مهم ترین آنها درگیری فکر و خیال است و فشارهای عصبی. بعید نیست فشارهای عصبی ناشی از فراگیر شدن دوباره کرونا یکی از عوامل مصدومیت های زیاد این روزهای بازیکنان فوتبال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج