جاباما
۱۰۰۸۷۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیش‌بینی شکوری از نتیجه دیدار استقلال - فولاد

مدافع پیشین استقلال گفت: با توجه به اینکه اندیشه های دو مربی جوان در این دیدار تأثیرگذار خواهد بود، به طور حتم شاهد یک بازی تاکتیکی از استقلال و فولاد خواهیم بود.

خبرگزاری مهر: هادی شکوری در مورد شروع دوباره لیگ گفت: خوشحالم که دوباره فوتبال آغاز خواهد شد. شور و هیجان به جامعه بازمی گردد و مردم باز هم همانند گذشته با علاقه ای شدید پیگیر مسابقات خواهند بود.

شکوری در مورد شرایط استقلال برای دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: اندیشه های مجیدی و نکونام که او هم تجربه زیادی در فوتبال دارد باعث خواهد شد که شاهد یک بازی تاکتیکی از دو تیم باشیم. دیداری که می تواند در سطح اول رقابت های فوتبال کشورمان برای همه جذاب باشد و نکته جالب تر این است که هر دو مربی می خواهند خود را به فوتبال ایران اثبات کرده و نشان دهند که می توان در آینده از آنها بیشتر شنید.

مدافع پیشین استقلال در ادامه گفت: من فکر می کنم اگر به گذشته برگردیم یعنی زمانی که استراماچونی سرمربی تیم استقلال بود، او یک قالب تیمی را به وجود آورد که هنوز هم استقلال از آن استفاده می کند و تأثیر بسزایی در روند تیمی آبی پوشان داشته، بنابراین اجرای این تاکتیک تأثیرگذار و حرفه ای می تواند کمک بسیار زیادی به استقلال داشته باشد و باید شاهد بازی های خوبی در ادامه لیگ از آبی پوشان باشیم، اگر چه استقلال در این دیدار چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

شکوری در مورد فولاد خوزستان هم گفت: تیم های خطه جنوب، بازیکنان تاکتیکی و تاکتیک پذیری دارند، خصوصا حالا که یک مربی جوان به نام نکونام در رأس این تیم است که از تجربه بالایی برخوردار است و اعتقاد دارم حضور او به همراه بازیکنان جوانش می تواند بر جذابیت های این دیدار بیفزاید.

وی در مورد نتیجه این دیدار گفت: با توجه به شرایطی که هر دو تیم دارند، به طور حتم بازی را محتاطانه آغاز خواهند کرد. اجازه نخواهند داد تا مهاجمان به راحتی صاحب توپ شوند و از فرصت ها استفاده کنند، بنابراین با شرایط موجود و عدم شناختی که از یکدیگر به دلیل تعطیلی سه ماهه لیگ دارند، اعتقاد دارم این بازی به تساوی خواهد انجامید.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه تیمی در پایان لیگ به قهرمانی دست پیدا خواهد کرد، گفت: جذابیت های فوتبال به خاطر این است که نمی توان نتایج آن را از قبل پیش بینی کرد اما با شرایطی که پرسپولیس دارد اعتقاد دارم این تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ نوزدهم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج