۱۰۰۸۸۰۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراض سعادتمند به شرایط پرواز استقلال به اهواز

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بلیت‌هایی که برای سفر به اهواز گرفته بودیم، را فروخته بودند که اصلا حرکت خوبی نبود و به این موضوع اعتراض خواهیم کرد.

خبرورزشی: احمد سعادتمند درباره سفر روز گذشته اعضای تیم فوتبال استقلال به اهواز و اعتراض به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در هواپیما، گفت: روز گذشته ۱۵ بلیت بیشتر تهیه کرده بودیم، اما نمی‌دانم بر چه اساسی هواپیما را پُر از مسافر کرده بودند. پرواز برگشت را چارتر گرفته‌ایم، اما از اتفاق روز گذشته گله‌مند هستم و بازیکنان حتی یک صندلی هم فاصله نداشتند. هماهنگی‌های لازم انجام شده بود و تعداد بلیت‌ها برای تیم ۲ به یک بود، اما فکر کنم بلیت‌های ما را فروخته بودند. اصلا حرکت خوبی نبود و به شدت به آن اعتراض و پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: در اهواز، دو اتوبوس و هتل را برای رعایت موارد بهداشتی تأمین کردیم. امیدوارم بازی با فولاد قشنگ باشد و مردم پس از مدت‌ها بازی خوبی را ببینند و این دیدار همراه با پیروزی استقلال باشد تا تیم دوباره در جدول رده‌بندی در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره دلیل مصدومیت مرتضی تبریزی و رضا آذری و اختلاف بین کادر پزشکی و مربی بدنساز تیم عنوان کرد: وقتی تمرینات دو ماه و نیم تعطیل باشد و در زمان کم بخواهید بازیکنان را برسانید، شدت تمرینات بیشتر می‌شود و مصدومیت اتفاق می‌افتد. این مسئله تنها مختص ما نیست و برای همه تیم‌های دنیا رخ می‌دهد. اختلاف خاصی نبوده و تنها اختلاف عقاید بین مربی بدنساز و پزشک تیم بود که در کمتر از یک روز صحبت کردند و حل شد.

سعادتمند که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که دیاباته به دلیل عدم آمادگی همراه تیم به اهواز سفر نکرد، گفت: این مسئله تشخیص سرمربی است و نمی‌توانم دخالتی در مسائل فنی داشته باشم و علاقه‌ای هم به این کار ندارم. نفرات شایسته‌ای مثل مطهری و قائدی داریم و انشاء‌الله مشکلی نیست.

وی در مورد جلسه روز گذشته خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اراده و همیتی برای واگذاری دو به باشگاه به بخش خصوصی و ورود به بورس وجود دارد. هر سه‌شنبه با حضور شخص وزیر ورزش و سه معاون او و برخی مواقع رئیس سازمان خصوصی‌سازی، جلسه واگذاری برگزار و همه موارد و مصوبات چک می‌شود. در دو ماه گذشته فعالیت‌های فوق‌‌العاده‌ خوبی صورت گرفته تا فضا برای ورود به بورس فراهم شود.

وی درباره آخرین وضعیت شکایت بویان و وینفرد شفر از استقلال گفت: تا حدودی از طریق مطالبات‌مان در فیفا بخشی از پول بویان را می‌دهیم و بخش دیگر را خودمان تأمین خواهیم کرد. برای شفر نیز چون بحث کرونا پیش آمد، دو هفته فورس ماژور دادند و به خاطر همین زمانی به باشگاه‌ها می‌دهند و می‌توان دو، سه ماه آینده اقدام کرد. در این زمینه، منتظر پاسخ فیفا هستیم. رقم‌ها سنگین است و امیدوارم این مشکل را حل کنیم و برای توسعه باشگاه قدم برداریم. فروردین ماه با شفر صحبت کردم و به باشگاه مهلت داد، الان هم به فیفا برای مهلت ایمیل زده‌ایم تا در قانون این سازمان برای ماه‌های پیش‌بینی شده اقدام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arsenal

      پفک نمکی حرف زد

    • بدون نام

      ازپول بیت المال هواپیما دربست میگرفتی هیچ هم نمیشد برای امثال شماها پول هست

    • بدون نام

      وقتی مصدوم میدهید در تمرینات مشکل با صحبت حل نخواهد شد با تغیر حل میشود آقای مسبتا مدیر

    • بدون نام

      نمی دونم این لنگیا کار و زندگی ندارند که زیر خبرهای سرورشون کامنت میذارن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج