جاباما
۱۰۰۸۸۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فوتبال بدون تماشاگر، جذابیت ندارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جدال مجیدی با نکونام که هر دو از مربیان جوان هستند در روز چهارشنبه برابر یکدیگر دیدنی خواهد بود.

خبرگزاری مهر: هادی نراقی در مورد شروع دوباره لیگ نوزدهم و تقابل استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: بالاخره پس از گذشت چهار ماه دوباره لیگ نوزدهم قرار است آغاز شود تا شاهد هفته های پایانی لیگ باشیم که به نوعی برای تیم های بالا و پایین جدول بسیار حساس است.

وی تاکید کرد: دیدار استقلال برابر فولاد در اهواز به نوعی یک افتتاحیه خواهد بود که امیدوارم شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم. هر چند می دانیم این دو تیم از شرایط آرمانی برخوردار نیستند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این روزهای استقلال هم گفت: فرهاد مجیدی در هفته های پایانی پیش از شروع ویروس کرونا عملکرد خوبی داشت البته در دو بازی امتیاز از دست داد و شرایط برای این تیم سخت شد، در آن زمان هم مصدومیت ها باعث شد دست او بسته شود تا نتواند امتیازات لازم را کسب کند. در حال حاضر هم با شروع دوباره لیگ او ۷ بازیکن خود را در اختیار ندارد و قرار است روز چهارشنبه با داشته هایش برابر فولاد به میدان برود. مصدومیت این روزها معضل بزرگی برای استقلال شده اما اعتقاد دارم با توجه به تجربه بالای بازیکنان این تیم آنها می توانند در حساس ترین شرایط نتیجه را به نفع استقلال رقم بزنند.

نراقی در مورد فولاد خوزستان هم گفت: فولاد صاحب یک مربی جوان است که از مفاخر فوتبال ماست، او سال ها در اسپانیا بازی کرده، کاپیتان تیم ملی بوده و از تجربه خوبی برخوردار است ضمن اینکه چند سال زیر نظر کارلوس کی روشی کار کرده که از بهترین مربی های دنیا بوده بنابراین او از تجربه بالایی برخوردار است و اعتقاد دارم در آینده ای نه چندان دور می تواند از مربیان بزرگ فوتبال کشور ما شود. البته تیم او هم همانند استقلال مدت ها در تعطیلی بوده و بعید می دانم بازیکنان نکونام هم در شرایط آرمانی باشند.

وی در مورد تقابل نکونام و مجیدی گفت: بازی روز چهارشنبه جدال دو مربی استقلالی و جوان است هر دو از چهره های محبوب نزد هواداران هستند و این مساله می تواند بر جذابیت های بازی بیفزاید ضمن اینکه هر دو تفکراتی به روز دارند از دانش بالا برخوردارند و این می تواند به جذابیت بازی کمک شایانی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نبود تماشاگران فوتبال را از جذابیت می اندازد، فوتبال بدون حضور هواداران لطفی ندارد و جذاب نیست. تیم های بزرگ معمولا بخشی از موفقیت هایشان را مدیون هواداران شان هستند اما حالا تا پایان فصل باید شاهد فوتبال بدون تماشاگر باشیم ولی امیدوارم در فصل آینده تماشاگران به ورزشگاه آمده تا دوباره شور و هیجان به فوتبال ما بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج