جاباما
۱۰۰۸۸۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جنتی: پایین‌کشیدن نماد‌ آمریکا نشانه افول است

دبیر شورای نگهبان گفت: پایین‌کشیدن مجسمه‌ها و نمادهای آمریکایی پیام روشنی برای مردم آمریکا و دنیا دارد که دوران افول شیطان بزرگ فرارسیده و مردم جهان به حقیقت چهره بزک‌شده آمریکا پی برده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه، ۴ تیر ۹۹) این شورا با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی(ره) و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه ملجأ و پناهگاه مردم در تحقق عدالت است و اگر بتواند در مبارزه با فساد، احیای حقوق عامه و نظارت بر اجرای صحیح قوانین، گام اساسی بردارد، تحول قضایی صورت گرفته و شاهد رضایت بیشتر مردم و رهبری خواهیم بود.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن هفته حقوق بشر آمریکایی، گفت: کارنامه دولت‌های مختلف آمریکا مملو از جنایت علیه بشریت است که نژاد، دین و ملیت نمی‌شناسد و نمونه‌های بارز آن در ویتنام، هیروشیما، فلسطین، یمن، عراق، افغانستان، سوریه و... عیان است.

آیت‌الله جنتی، دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخچه‌ای ۷۰ساله عنوان کرد و افزود: از کودتای ۱۳۳۲ تا ترور سردار سلیمانی شاهد موارد متعددی از دشمنی و نقض عهد دولت‌های آمریکایی بودیم که هدف آن فشار به ملت و تسلیم مردم ایران بوده است که به‌لطف خدا و هدایت رهبری و مقاومت ملت، در این هدف شکست خورده‌اند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اعتراضات گسترده ضد نژادپرستی در آمریکا و دیگر نقاط جهان گفت: سیاه‌پوستان در آمریکا همیشه تحت فشار و ظلم بوده‌اند و این تبعیض و نژادپرستی اخیراً شدت بیشتری پیدا کرده به‌گونه‌ای که دیگر توسط مردم آمریکا و سراسر جهان غیرقابل تحمل شده و راهپیمایی‌های ضد حقوق بشر آمریکایی را به‌راه انداخته است.

آیت‌الله جنتی افزود: قتل بی‌رحمانه سیاه‌پوست آمریکایی نشانه دیگری از حقوق بشر آمریکایی است و پایین کشیدن مجسمه‌ها و نمادهای آمریکایی، پیام روشنی برای مردم آمریکا و دنیا دارد که دوران افول شیطان بزرگ فرارسیده و مردم جهان به حقیقت چهره بزک‌شده آمریکا پی برده‌اند.

وی با تأکید بر روحیه ضد آمریکایی ملت ایران در طول سال‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران که از ابتدای انقلاب تاکنون همواره استمرار داشته، مایه افتخار مردم و نشانه استقلال و عزت ملت است و باید زنده نگه داشته شود و امیدواریم که هرچه سریعتر از شرّ جنایات آمریکا در این منطقه و سراسر جهان خلاص شویم و با ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) شاهد برچیده شدن بساط ظلم و جنایت در همه عالم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج