جاباما
۱۰۰۸۹۴۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

گروسی: استقلال نباید بی‌مهابا حمله کند

یشکسوت تیم استقلال با خبرورزشی درباره مسابقه استقلال با فولاد حرف زد.

خبرورزشی: محسن گروسی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است یکی از مهمترین دیدار‌های پیش روی استقلال تا پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر همین دیدار امشب برابر فولاد خوزستان است. او با خبرورزشی درباره مسابقه استقلال حرف زد.

از وضعیت استقلال مطلع هستید؟

متأسفانه اخباری که طی روز‌های گذشته از این تیم شنیدیم امیدوار‌کننده نبود. دو بازیکن رباط صلیبی پاره کردند و مصدومیت زکی‌پور و نرسیدن داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی هم موجب شد، برخلاف چند هفته قبل که امید داشتیم استقلال با بهره گیری از تعطیلات لیگ با دست پر به رقابت‌ها برگردد، باز هم باید شاهد روانه شدن یک تیم ناقص به لیگ باشیم.

فکر می‌کنید در این ۵ هفته استقلال مهیای لیگ شده است؟

این بستگی به نحوه تمرینات تیم دارد. ما که از نزدیک تیم را ندیده‌ایم. ولی آنچه از اخبار و فیلم‌های تمرین منتشر شده، مشخص می‌کند مربیان تیم در این مدت بیکار ننشسته بودند و با جدیت تمرینات را زیر نظر داشتند.

سبک دو مربی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فرهاد در این ۱۰، ۱۵ بازی‌ای که مربی استقلال بوده با برد‌های ۴ یا ۵ گله تیمش نشان داده، علاقه زیادی به بازی هجومی دارد. او ابزار این کار را هم در اختیار دارد و با چند مهاجم گلزن دوست دارد بازی رو به جلو را در زمین پیاده کند ولی بازی در هوای گرم اهواز ممکن است در این زمینه تیمش را دچار مشکل کند. گرچه فکر می‌کنم در ساعت ۹ شب وضعیت خیلی بهتر از ساعت ۳ یا ۴ عصر باشد.

چه توصیه‌ای به استقلالی‌ها دارید؟

باید با درایت بازی کنند. باید انرژی‌شان را برای ۶ زمان ۱۵ دقیقه‌ای تقسیم کنند تا در نیمه اول و دوم بتوانند در همه دقایق ابتکار عمل را در دست داشته باشند. اگر در ۲۰ دقیقه اول فشار بیاورند حتی اگر گل هم بزنند در آن صورت باید ۷۰ دقیقه در گرمای اهواز زیر فشار تیم میزبان باشند که قطعاً نمی‌خواهد در خانه اش ببازد.

از فولاد چقدر شناخت دارید؟

فولاد تیمی است که مربی اش صبور است. جواد نکونام را در تیم نساجی و همین فولاد دیده‌ایم و می‌دانیم خیلی محتاط، اما با برنامه فوتبال بازی می‌کند. این فولاد، همان تیمی است که در بازی رفت دقیقه ۴۹ گل خورد ولی در دقیقه ۵+۹۰ گل مساوی را در آزادی زد. پس تیمی خطرناک است حتی تا دقیقه ۵+۹۰. فرهاد مجیدی باید این موضوع را به تیمش یادآوری کند که روبه‌روی تیمی با برنامه فوتبال بازی می‌کند که از دقیقه یک تا لحظه سوت پایان برای همه حرکت‌هایش فکر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی محابا یا بی مهابا؟؟؟!!!!!!!!!

    • نامی

      بی محابا نه بی مهابا
      بی محابا=بدون هراس
      بی مهابا=بی تکلف و بی ادب

    • بدون نام

      استقلال فقط دفاع میکند نگران نباش

    • رضا محمدی

      اره خیلی بی محابا حمله کردید

      پاسخ ها

      • محمدپرسپولیسی

        خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج