جاباما
۱۰۰۸۹۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نمازی: آقای کفاشیان، دروغ گفتن هم حدی دارد

امید نمازی دستیار سابق کی‌روش برای اولین بار فاش می‌کند در تیم‌ملی علیه او سندسازی کردند و ازآن زمان به بعد رابطه‌اش با کارلوس دیگر مثل گذشته نبود.

خبرآنلاین: علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به تازگی در مصاحبه ای گفته بعد از جدایی امید نمازی از تیم ملی، پدر او درخواست کرد دوباره به تیم ملی بازگردد. این یعنی امید به دنبال آن بود که بعد از جدایی، روزنه‌ای برای حضور در کادر کی روش پیدا کند.

امید نمازی اما در واکنش به این اظهارات می گوید: «آقای کفاشیان دروغ گفتن هم حدود و اندازه ای دارد. من با پای خودم از تیم ملی رفتم چون تصمیم گرفتم در کادری که بهروز زنجانی برایش تعیین تکلیف کند، کار نکنم. شما برمی گردی می گویی که کی روش تصمیم گرفت امید نمازی برود؟! بعد می گویی پدر امید از ما خواست دوباره به تیم ملی برگردد و ما قبول نکردیم و به آمریکا رفت؟!»

او اضافه می کند: «آقای کفاشیان کلا موضوع را جابجا گفته. من خودم به آمریکا رفتم چون نمی خواستم دیگر در تیم ملی باشم. پدر من بعد از جدایی ام به صورت تصادفی کی روش را در فدراسیون می بیند. مصاحبه خود آقای کفاشیان هم بعدش هست. در برنامه ۹۰ و به عادل فردوسی پور گفت آقای کی روش می خواهد به صورت قانونی جدایی امید نمازی از تیم ملی را دنبال کند و خواهان شکایت از اوست. شما که آن موقع این حرف را زدی، چطور الان می گویی کی روش تصمیم گرفت امید نمازی از تیم ملی برود؟ اصلا چنین چیزی نبوده. پدر من هم وقتی با کی روش روبرو شد، به او گفت بگذار ماجرا با خیر و خوشی تمام شود و دنبال مسایل قانونی نباش. کارلوس هم با عصبانیت گفته بود خیر. حالا نمی دانم آخر حرف هایشان چه بود ولی من اول با آمریکا توافق کردم و بعد از تیم ملی رفتم. دروغ گفتن هم حدی دارد آقای کفاشیان.»

حرف کی روش درست است

کی روش در محفلی دوستانه فاش کرده بود امید نمازی او را وسط انداخت تا پولش را از فدراسیون فوتبال بگیرد ولی وقتی پولش را گرفت، بدون اینکه به او بگوید، از تیم ملی رفت. امید نمازی هم می گوید: «کاملا حقیقت دارد. این حرف کی روش درست است. من به کی روش گفتم ۶ ماه است حقوق نگرفته ام. بعد ایشان رفت و با کفاشیان صحبت کرد. البته پیام های من به کفاشیان هم موجود است. برای او نوشتم اگر پولم را ندهید در چند روز آینده از تیم ملی می روم چون نمی توانم بمانم. اما دروغ چرا؟ تصمیمم برای جدایی را گرفته بودم. همان موقع با تیم بانوان آمریکا توافق قطعی کردم و می خواستیم شروع کار کنیم. حرف کی روش این بود که تو چرا به من نگفتی؟ وقتی پولت رسید رفتی. من هم به او حق می دهم. ولی اگر من به کی روش می گفتم به فدراسیون بگو من پولم را بگیرم و بروم، آیا فدراسیون به من پولی می داد؟!»

من از کی روش استفاده ابزاری نکردم

کی روش ظاهرا تصور کرده بود امید نمازی از او استفاده ابزاری کرده است. مربی سابق تیم ملی می گوید: «نه من از کی روش استفاده ابزاری نکردم. مگر آدم پولش را بخواهد استفاده ابزاری کرده؟ من حقم را می خواستم. ۶ ماه به من بدهکار بودند فقط پول سه چهار ماهم را دادند و هنوز بدهکار هستند. از یک ماه قبلش به فدراسیون گفتم زندگی من خرج دارد. در آمریکا پول وام خانه می دهم و خرج دو تا بچه ام هست. احتیاج به پول دارم. آخر سر هم تصمیم گرفتم بروم.»

علیه من پیش کی روش سند سازی کردند

بنابراین امید حق می دهد که کی روش از ماجرا عصبانی شود؟ «بله، کاملا به او حق می دهم. من حرفی در این باره ندارم ولی کی روش در رابطه ما به من بی احترامی کرد. سر بحث من با بهروز زنجانی در لابی هتل آزادی، او پشت زنجانی در آمد در صورتی که من دستیارش بودم. نمی خواهم یکسری واقعیت ها را بگویم. اجازه بدهید سکوت کنم. یکسری اتفاقات افتاد که اگر حرف بزنم باید یکسری ها از ایران جمع کنند و بروند. علیه من پیش کی روش سندسازی کردند. اگر بخواهم افشا کنم ماجرا چه بوده، بلوایی به راه می افتد. ولی فعلا سکوت می کنم ولی اگر آقایان دست از تحرکات شان برندارند سکوتم را در این زمینه می شکنم و چیزهایی را که نباید می گویم. من دستیار کی روش بودم طرفم را نگرفت و طرف کسی را گرفت که خودش را به کادر فنی چسبانده بود.»

نمازی حرف های خود را اینطور تمام می کند: «آقای کفاشیان شما اگر جرات داشتید اجازه نمی دادید کی روش در جلسات گریه تان را در بیاورد. یک بار جلوی او ایستادید؟ دیگر من شاهد هستم. هر چیزی کارلوس می گفت قبول می کردید. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غازقولنگ

      نمیخواهم حرف بزنم چون بلوامیشودویک عده بایدجمع کنندوازایران بروند
      چقدراین جمله تکراری وکلیشه ای شده
      خب شرف وشهامت داشته باش واقعیت روبگوکلاًمملکت ماشده سرزمین بگم بگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج