۱۰۰۹۱۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تظاهرات در سوریه علیه شبه نظامیان کُرد

اهالی شمال شرق سوریه در محکومیت غارتگری شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) که تحت حمایت نظامیان آمریکایی در این منطقه انجام می‌شود، تظاهرات کردند.

خبرگزاری فارس: اهالی روستای «أبو حمام» در شرق استان دیر الزور امروز علیه شبه نظامیان عضو گروه نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) و در محکومیت رفتارهای آنها که تحت حمایت نظامیان آمریکایی صورت می‌گیرد، تظاهرات کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی گزارش داد: «روستای أبو حمام از توابع شهر البوکمال در شرق استان دیر الزور امروز علیه گروه‌های شبه نظامی کُرد تحت حمایت نظامیان اشغالگر آمریکایی تظاهرات کردند و خواهان خروج فوری این شبه نظامیان از این منطقه و توقف رفتارهای آنها در مصادره اموال و دارایی مردم و سرقت نفت و قاچاق آن شدند».

تظاهرات در سوریه علیه شبه نظامیان کُرد

نیروهای دموکراتیک سوریه مقرها و انبارهای سلاح را در زمین‌ها و املاک غیرنظامیان در استان دیر الزور بنا کرده است، به گونه‌ای که روز سه شنبه هم یکی از مقرهای این نیروها در شهر البصیره در شرق استان دیر الزور دچار حادثه انفجار شد که بر اثر آن بخش‌های بزرگی از این مقر تخریب شد و به ساختمان‌های مجاور هم آسیب زد.

شماری از مناطق استان‌های دیر الزور و الحسکه شاهد تظاهرات اهالی در اعتراض به آزار و اذیت نیروهای دموکراتیک به اهالی آنجا و حملاتی است که حتی با شلیک گلوله واقعی صورت گرفته و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر را به همراه داشته است، علاوه بر این شمار زیادی از اهالی روستاهای استان دیر الزور هم به طور خودسرانه توسط این شبه نظامیان که به طور کامل تحت امر نظامیان اشغالگر آمریکایی هستند، بازداشت می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج