جاباما
۱۰۰۹۱۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صیادمنش، بین فراموش‌شدگان لیگ ترکیه

الهیار صیادمنش پس از دوران حضور قرضی‌اش در استانبول‌اسپور دوباره به فنرباغچه برگشته اما در دیدارهای اخیر تیمش هنوز نتوانسته شانس حضور در زمین را داشته باشد و تنها از روی نیمکت شاهد بازی‌های این تیم است.

فرهیختگان: الهیار صیادمنش پس از دوران حضور قرضی‌اش در استانبول‌اسپور دوباره به فنرباغچه برگشته اما در دیدارهای اخیر تیمش هنوز نتوانسته شانس حضور در زمین را داشته باشد و تنها از روی نیمکت شاهد بازی‌های این تیم است. سایت «هابر ترک» در گزارشی از وضعیت بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت پوشیدن پیراهن تیم‌های خود را پیدا کرده‌اند، می‌نویسد: «مورات ساغلام و الهیار صیادمنش دو بازیکنی هستند که در تابستان قبل توسط فنرباغچه خریداری شدند اما حالا به نظر می‌رسد توجه زیادی به آنها نمی‌شود و به‌نوعی فراموش شده‌اند.

ساغلام در ابتدای فصل دو مشتری پر و پا قرص داشت و فنرباغچه و ترابزون‎اسپور به‌شدت برای خرید او تلاش می‌کردند. درنهایت این زرد و آبی‌ها بودند که توانستند او را از تیم دوم وولفسبورگ بخرند. او در چند دیدار تدارکاتی تیمش عملکرد خوبی داشت و توانست رضایت هواداران را به دست آورد اما در طول فصل به‎ندرت در ترکیب فنرباغچه به میدان رفت. صیادمنش نیز درحالی‌که تازه ۱۸ ساله شده بود، راهی فنرباغچه شد و با توجه به سن و سالش حضور در ترکیب اصلی برایش کمی زود به نظر می‌رسید.

به همین دلیل این باشگاه تصمیم گرفت برای اینکه تجربه مهاجمش بالاتر برود، او را به استانبول‌اسپور قرض بدهد. او پس از حضور در لیگ یک ترکیه حالا به فنرباغچه برگشته است اما آمار ۲۴۸ دقیقه حضور در ۷ بازی این فصل نمی‌تواند برای او چندان خوب باشد. صیادمنش تنها در جام‌حذفی فرصت بازی پیدا کرده و تاکنون هیچ شانسی برای بازی در لیگ نداشته است. حالا گفته می‌شود او که با قراردادی ۷۵۰ هزار یورویی به فنرباغچه پیوسته، در آستانه ترک این تیم قرار دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج