جاباما
۱۰۰۹۲۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقلالی‌ها نباید اینقدر اعتراض می‌کردند

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مدافعان استقلال مقابل فولاد هماهنگ نبودند و خط دفاع این تیم متزلزل بود.

خبرگزاری میزان: صادق ورمزیار در ارتباط با شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ نوزدهم ر اهواز، اظهار داشت: استقلال در گرمای زیاد اهواز نتوانست شرایط بدنی خود را حفظ کند؛ البته باید شرایط را هم در نظر گرفت. بازی بعد از حدود چهارماه بازی نکردن آن هم در گرمای اهواز کار دشواری است.

وی در ادامه در خصوص عملکرد خط دفاع استقلال، تصریح کرد: عملکرد سه مدافع استقلال ضعیف بود و در دو جناح هم مشکل داشتند. متاسفانه مدافعان استقلال هماهنگ نبودند و خط دفاع این تیم متزلزل بود. تیمی که گل نخورد می‌تواند بالاخره روی یک موقعیت گل بزند و پیروز شود، اما تیمی که گل می‌خورد شانس پیروزی کمتری دارد.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال پیرامون گل‌های خورده این تیم در فصل جاری، افزود: متاسفانه مشکل گل خوردن استقلال فقط مربوط به این بازی نیست و دیدید که در بازی‌های دوستانه پیش از این مثل دیدار با خوشه طلایی هم دو گل دریافت کرد. استقلال در مجموع بد بازی نکرد، اما نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند.

ورمزیار در مورد اعتراضات فراوان بازیکنان و کادر فنی استقلال در دیدار نقابل فولاد، گفت: عدم آمادگی جسمانی روی شرایط روحی بازیکنان استقلال هم تاثیر گذاشته بود و همین موضوع روی اعتراضات فراوان بازیکنان این تیم موثر بود. استقلالی‌ها نباید اینقدر اعتراض می‌کردند، اما سیدعلی داور بازی هم باید شرایط استثنایی اولین بازی بعد از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا را درک می‌کرد.

وی در پایان درباره قضاوت سیدمهدی سیدعلی، داور دیدار استقلال و فولاد، اظهار داشت: بازیکنان در شرایط جسمانی بدی بودند و در این شرایط به هر حال ممکن است اعتراضی هم کنند یا فریادی بکشند، به نظرم سیدعلی سخت‌گیرانه با بازیکنان استقلال برخورد کرد و می‌توانست عارف غلامی را اخراج نکند. فکر می‌کنم غلامی تنها یک اعتراض ساده کرد و داور می‌توانست او را اخراج نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج