۱۰۰۹۳۸۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش نظام پزشکی به ضرب و شتم یک پزشک

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت نسبت به ضرب و شتم یک پزشک متخصص خط اول مقابله با کرونا از سوی همراهان بیمار، واکنش نشان داد.

ایسنا: رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت نسبت به ضرب و شتم یک پزشک متخصص خط اول مقابله با کرونا از سوی همراهان بیمار، واکنش نشان داد.

و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر محمد رضا ظفرقندی در نامه‌ای به دکتر سعید نمکی آورده است:« همانگونه که مستحضرید مورخ یکشنبه یکم تیرماه، آقای دکتر محمد ابوترابی، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (س) پیرانشهر، ضمن خدمت مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته، جراحات سختی را متحمل شده اند.

از آنجا که همراهان بیمار اغلب به امور پزشکی و خصوصاً وظایف مختلف تنها متخصص بیهوشی و مراقبت های پزشکی یک بیمارستان واقف نیستند، انتظار می رود در شرایط دشوار کنونی که اغلب پزشکان و بویژه متخصصان بیهوشی و مراقبت های ویژه در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ در مصاف با ویروس کرونا هستند، مسئولین حراست فیزیکی با جدیت و فوریت مناسب‌تری وارد عمل شده و از وقوع جرم پیشگیری نمایند.

این قبیل اتفاقات گاهی عوارضی به شدت نگران کننده تر از خود حادثه دارد و به دلیل تکرار آن از حضرتعالی تقاضا می کنم ضمن دستور پیگیری جدی این واقعه، طرح دعوای قضایی و برخورد با متخلفین، ترتیبی اتخاذ فرمایند با انجام تصمیمات زیربنایی از این پس چنین وقایع تلخی در بیمارستان های دولتی رخ ننماید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج