۱۰۰۹۴۶۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

درخشان: پرسپولیس بازی به بازی پیش برود

سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فتبال ایران باید از حرف‌هایی که در این باره بیان می شود عبور کند و بازی به بازی پیش برود.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فتبال ایران باید از حرف‌هایی که در این باره بیان می شود عبور کند و بازی به بازی پیش برود.

حمید درخشان درباره شروع دوباره بازی های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران گفت: اتفاق خوبی است که می تواند روحیه فوتبالی‌ها و اهالی جامعه را بهتر کند. دوران کرونا خیلی سخت بود و همچنان سخت هم می گذرد. یک مملکت نیاز به جامعه سالم دارد و برای کشوری مثل ایران نوعی نیاز حیاتی بود که فوتبالش برگزار شود. به هر حال مردم ایران فوتبال را خیلی دوست دارند و نتایج تیم محبوبشان در روحیه فردی و اجتماعی آنها تاثیرگذار است.

کارشناس فوتبال ایران و پیشکست پرسپولیس افزود: البته نباید فراموش کنیم که کرونا هنوز هست و باید پروتکل ها را جدی بگیریم. من فکر می کنم کادر پزشکی تیم ها واقعا کار سختی دارند.

وی یاداور شد: در بازی استقلال و فولاد گاهی اوقات بازیکنان فراموش می کردند که نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت کنند. هیجانات بازی مانع از رعایت این موضوع شد. نمی توان هم آنها را مقصر دانست اما واقعا نیاز است تا آنها حواس خودشان را جمع کرده و مراقب سلامتی خود و خانواده‌شان باشند.

سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به سایر رقیبان تصریح کرد: پرسپولیس باید بازی به بازی پیش برود. آنها نباید توجهی به این صحبت ها در خصوص اطمینان از قهرمانی خود داشته باشند.

درخشان درباره افزایش آسیب دیدگی بین بازیکنان لیگ برتری گفت: طبیعی است وقتی یک بازیکن بیشتر از سه ماه استراحت کرده و بعد از ۱۲۰ روز بازی می کند دچار استرس شود. همین استرس و فشار بالای تمرینات می‌تواند احتمال آسیب دیدگی در بین بازیکنان حرفه ای را افزایش دهد. وظیفه کادرفنی تیم هاست که بدنسازی را به گونه ای ترتیب دهند که مصدومیتی برای بازیکنان ایجاد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس تا سلطانی فر پولیس را دارد غم ندارد

      پاسخ ها

      • ایرانیم اصل واصیل

        میگن ژل پیروکسیکامم براسوزش خوبه.

      • مجید تاجی

        بخدا ماداریم ازقهرمانیتون میسوزیم

      • محمدحسن میرزاده یزدی

        خوبه

    • قرمزته

      چشم حسود کور

      پاسخ ها

      • محمدحسن میرزاده یزدی

        خوب است ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج