۱۰۰۹۵۷۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ربیعی: بهشتی هم مرد قضا بود و هم مناظره

سخنگوی دولت گفت: بیان آزاد عقاید برای آیت‌الله بهشتی یک سیاست قضایی بود و همه تلاش خود را به کار برد تا بر سر میز یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی دولت گفت: بیان آزاد عقاید برای آیت‌الله بهشتی یک سیاست قضایی بود و همه تلاش خود را به کار برد تا بر سر میز یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند.

علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور در حساب کاربری خود در توییتر به مناسب فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه، نوشت:

«هفته ‎قوه قضاییه را به رییس محترم این قوه و همه قضاتی که با شرافت، در عدالتخانه برای آرامش، احساس امنیت و زیست عادلانه انسانها تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم. این هفته با نام شهید بهشتی گره خورده است.

‌درخشش سیمای ‎بهشتی را می‌توان آنجا که زیر تابلوی "فبشر عبادی الذین یستمعون القول" با گروههای ‎کمونیستی ، غیر کمونیستی، منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست.

‌در یک جا بهشتی را به عنوان مرد قضا می‌شناسیم که بالاترین فرد ‎قوه قضاییه بود و در یک‌جا به عنوان مرد مناظره که زیر تابلوی آیه مذکور حضور داشت. زیر تابلویی که مزین به آیه "فبشر..." بود یک قلمرو وسیع امن وجود داشت برای طرح مباحث مخالفین.

‌بهشتی هم مرد قضا بود وهم مرد مناظره، گفتگو ومباحثه، اما بیان آزاد عقاید برای او یک سیاست قضایی بود. همه تلاش خود را به کار برد تا یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند بر سر میز مناظره، او تلاش زیادی کرد که حتی رجوی در مناظره حاضر شود. مناظره برای او یک راهبرد برای سلامت و مصونیت جامعه بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدابیامورز اگه الان بودامثال تواینجانبودن

      پاسخ ها

      • ر ی

        واقعا خدا بیامرزدشون خدا نخواست امثال ایشون آلوده به سیاست بازیها و مردم فروشی های امروزی بشن لااقل مثل اینا آخرتشون نسوخت

    • برنده

      الخق که بهشتی یکی بود و تکرار نشد.

    • بینام

      برای همین است که راه بهشتی راادامه دادیدوبه مردم ظلم میکنیداگربهشتی میدانست ظالمانی مثل شمابه راه اوپشت میکنیدهیچ وقت به شمااعتمادنمیکردچون شیطان دروجودشمارخنه کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج