جاباما
۱۰۰۹۶۱۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

محدودیت‌های فروش سهام عدالت موقتی است

عضو شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه محدودیت‌های فروش سهام عدالت موقتی است گفت: وجود محدودیت برای فروش سهام عدالت باعث می‌شود تا افراد به مرور با بازار سرمایه آشنا شوند و با مشاهده افزایش قیمت‌ها عطش آن‌ها برای فروش فروکش کند.

خبرآنلاین: عضو شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه محدودیت‌های فروش سهام عدالت موقتی است گفت: وجود محدودیت برای فروش سهام عدالت باعث می‌شود تا افراد به مرور با بازار سرمایه آشنا شوند و با مشاهده افزایش قیمت‌ها عطش آن‌ها برای فروش فروکش کند.

سعید اسلامی افزود: هدف این محدودیت‌ها جلوگیری از آسیب رساندن به بازار و همچنین سرمایه گذاران بوده است، نگرانی دیگری که وجود داشت این بود که افرادی که درآمد پایین‌تری دارند در تصمیم هیجانی اقدام به فروش دارایی ارزشمند خود نکنند، این محدودیت باعث می‌شود افراد کم کم با بازار سرمایه آشنا شوند و وقتی می‌بینند قیمت‌ها بالا می‌رود، عطش آن‌ها برای فروش فروکش می‌کند.

وی با اشاره به امکان فروش ۳۰ درصد سهام عدالت برای مشمولین این سهام، اظهار داشت: تعیین ۳۰ درصد فروش سهام عدالت، دلایل متعددی داشت از جمله اینکه در بین اهالی بازار این نگرانی ایجاد شده بود که اگر مشمولان سهام عدالت بخواهند تمام سهام خود را بفروشند، چه اتفاقی می افتد، البته هدف ایجاد محدودیت برای معامله گران نبود زیرا در ذات مالکیت اختیار فروش وجود دارد.

این عضو شورای عالی بورس ادامه داد: از سوی دیگر نهاد حاکمیت متمایل بود مردم بیشتر به سمت مدیریت غیرمستقیم بروند تا پول‌ها در شرکت‌های استانی باقی بماند که صرف برخی از پروژه‌های توسعه استانی شود.

اسلامی با بیان اینکه هنوز تصمیم گیری جدیدی در مورد امکان فروش درصد بیشتری از سهام عدالت گرفته نشده است، گفت: همچنین زمان معاملات آنلاین سهام عدالت هنوز مشخص نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام ما آزاد نکردیم بلد نشودیم

    • شیرازیو

      اگرفکرمردم هستیدپس چراپول فروش سهام رو به نرخ همون روزکه میریزیدبحساب پرداخت نمیکنیدما یک ماهه فروختیم هنوزپولی دریافت نکردیم بعد به نرخ یک ماهه پیشم میخاین پول بدین این عدالته آخه .

    • بدون نام

      رسما مردمو ب مسخره گرفتند بااین سهام عدالت

    • نیما

      دروغگو دروغگو حداقل باید پنجاه درصدش ازاد میشد نه سی درصد دروغگو فقط دروغ میگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج