۱۰۰۹۶۵۰
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

علیپور: بُرد مقابل پیکان سخت نیست

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد اما اگر بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین انجام دهیم گرفتن سه امتیاز سخت نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد اما اگر بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین انجام دهیم گرفتن سه امتیاز سخت نخواهد بود.

«علی علیپور» در خصوص آخرین وضعیت این تیم در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که روز یکشنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که کل کشور را درگیر ویروس کرونا کرد دوباره تمرینات را زیر نظر کادر فنی آغاز کردیم و الان شرایط بدنی ما خیلی خوب است. همچنین ۴ بازی تدارکاتی انجام دادیم تا به شرایط مسابقه نزدیک شویم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی از کارهای تاکتیکی مد نظر کادر فنی را در زمین انجام دادیم. در حال حاضر آماده بازی با پیکان هستیم تا بتوانیم اولین گام را بعد از چند ماه تعطیلی لیگ برتر محکم برداریم تا بتوانیم در ادامه بازی‌ها روند خوبی برای قهرمانی در پیش بگیریم.

وی در خصوص شرایط تیم پیکان که این روزها در قعر جدول است، افزود: پیکان تیم خوبی است اما شرایط این تیم به گونه‌ای است که چیزی برای از دست دادن ندارد. پیکان بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و در هر پست از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما شرایط آنها به گونه‌ای است که حالا در انتهای جدول هستند. هم ما و هم پیکان نیاز به امتیاز این بازی داریم و به نظرم بازی سختی خواهد بود هر چند که اگر بتوانیم خواسته‌های کادرفنی را در زمین انجام دهیم گرفتن سه امتیاز سخت نخواهد بود.

مهاجم تیم پرسپولیس در واکنش به شکست استقلال مقابل فولاد و اینکه فاصله امتیازی تیم‌ها در جدول مثل گذشته باقی ماند، اظهار داشت: اختلاف امتیاز همان ۱۰ امتیاز ماند اما ما در کل روی این اصول پایبند هستیم که در زمین کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به نتایج سایر تیم‌ها نداریم.

علیپور در خصوص دوری چند ماهه از مسابقات و اینکه این مسئله چقدر می‌تواند روی عملکرد پرسپولیس تاثیر گذار باشد ادامه داد: به هر حال این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد اما کادرفنی به همین خاطر بازی‌های تدارکاتی را برگزار کرد تا ما در شرایط بازی بمانیم.

وی درباره اینکه در ۹ بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر چقدر برای خودش شانس گلزنی و بالابردن آمار گلزنی قائل است، اظهار داشت: من به این مسئله امیدوارم اما همه مهاجمان هدف‌شان گل زدن است هر چند که برای من مهمترین هدف، موفقیت تیم است اما در روند بازی هر چه پیش بیاید همان کار را انجام خواهیم داد.

علیپور در مورد اینکه پرسپولیس امسال چه چشم اندازی دارد و همانند سال گذشته به دنبال دبل در قهرمانی است گفت: نخستین هدف ما که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم قهرمانی در لیگ برتر است و سپس به جام حذفی فکر می‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و روی بازی‌های خودمان تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم افتخارآفرین شویم. این را هم در نظر داشته باشید که ما در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم و باید آنجا هم بتوانیم روند خوبی داشته باشیم تا به هدفمان برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد‌

      با‌ نا‌ داوری‌ ‌ و‌ حق‌ کشی‌ تیمهای‌ دیگه‌ هیچ‌ تیمی‌ جلوی‌ شما توان‌ برد‌ نداره‌ چه‌ ارزشی‌ داره‌ این‌ جام‌ گرفتن

      پاسخ ها

      • f.m

        باز کیسه کشا زبون درآوردن.بردن عرضه میخواد که هر تیمی نداره تیم کیسه عرضه نداره نمیتونه ببره و جام بگیره گردن وزیر و داور و دیگران نندازه چون بی عرضست و حقیر و ۶تاییه

      • بدون نام

        یعنی ۴سال همش ب نفع قرمز بوده ؟چرا خودتون گول میزنید

      • بدون نام

        ولمون کنید فولاد شما رو خورد تو ۹۰‌دقیقه
        ایراداتونو بپذیرید به جای ایراد گرفتن از بقیه

    • بدون نام

      باداورهایی که بسمت لنگ غش میکنن.قطعاکارسختی نیست!!!

    • عاشق استقلال

      آره تو راست میگی سخت نیست حتما هم پول به داور دادید که براتون پنالتی بگیره یا بازی رو براتون در بیاره آقای پیروانی در تماس هستن

    • بی نام

      استور بابا

    • رضوی،شیراز

      واقعأ متأسفم برای این کیسه کشای حقیر و بدبخت که بقول معروف،مثل خر لنگ،منتظر هوووش هستند.
      دست از بهانه بردارید و بی عرضه بودن خودتونو گردن دیگران نندازید.امسال هم هر کاری کنید قهرمانی واسه ارتش سرخ و پرسپولیسه کبیره.آره داداش)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج