جاباما
۱۰۰۹۷۴۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلالِ مجیدی، خارج از تهران فقط می‌بازد

آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی به دومین شکست متوالی در لیگ رسیدند تا آنها در این مسابقات همه بازی‌های خارج از تهران خود را باخته باشند.

خبرگزاری مهر: آبی پوشان تهران در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد رفتند و در حالی که دو بازیکن خود را به دلیل اخراج از دست دادند و بازی را ۹ نفره به اتمام رساندند، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند.

این دومین شکست متوالی استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در لیگ برتر بود. آبی پوشان آخرین باری که در این مسابقات به میدان رفتند در سیرجان با نتیجه یک بر صفر مقابل گل گهر پایین جدولی شکست خوردند.

بازی مقابل فولاد پنجمین تجربه فرهاد مجیدی در نقش سرمربی روی نیمکت آبی پوشان در مسابقات لیگ برتر بود که به دومین شکست آنها منتهی شد. شاگردان مجیدی پیش از این ۲ بار و با نتایج مشابه ۲ بر یک در تهران موفق به شکست دادن نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن شدند و یکبار هم با نتیجه ۲-۲ مقابل پرسپولیس تن به تساوی دادند.

آبی پوشان در لیگ برتر و با هدایت مجیدی ۷ گل زده و ۷ گل خورده دارند، به جز در یک بازی در سایر دیدارها موفق به گلزنی شده اند و در هیچ یک از دیدارهای خود کلین شیت ثبت نکرده‌اند. این تیم از ۱۵ امتیاز موجود در این ۵ دیدار تنها ۷ امتیاز به دست آورده که این کمتر از ۵۰درصد امتیازات است.

فرهاد مجیدی در آخرین هفته‌های فصل گذشته نیز جانشین وینفرد شفر شد که ۳ بار در لیگ و ۲ بار در آسیا به عنوان «سرمربیِ موقت» هدایت آبی‌ها را بر عهده داشت و در این فصل نیز ۴ بار در آسیا هدایت این تیم را تجربه کرده است و آمارهای ذکر شده در بالا تنها به سرمربیگری (غیر موقت) مجیدی در لیگ برتر باز می‌گردد.

دیدار این تیم در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سایپا ششمین حضور مجیدی در نقش سرمربی روی نیمکت این تیم در لیگ برتر است که این دیدار از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۹ تیر در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگو برترین ها... الان کیسه ها به تریج قباشون بر میخوره

    • مهدی زابلی

      انشاالله سایپامی زنداستقلال رادآزادی

    • بينام

      انشالله از اين به بعد تو تهرون هم ميبازن ،فقط كمى ديگه به فرناز مهلت بدن قشنگ تيم و باشگاه رو به فنا ميده ،باميد اون روز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج