جاباما
۱۰۰۹۸۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هالند: گلی که به PSG زدم بهترین گل فوتبالم بود

ارلینگ هالند پدیده جوان نروژی بوروسیا دورتموند می‌گوید گلی که امسال در مقابل پاری سن ژرمن به ثمر رساند و باعث پیروزی دورتموند شد بهترین گل دوران فوتبالی‌اش بوده است.

ورزش سه: ارلینگ هالند، پدیده جوان و گلزن نروژی بوروسیا دورتموند در فصل جاری به خصوص از زمان پیوستن به دورتموند بسیار درخشان ظاهر شده و حالا یکی از آینده‌دارترین جوانان دنیای فوتبال به حساب می‌آید. هالند در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره زیباترین گلی که به ثمر رسانده گل پیروزی‌بخش تیمش در مقابل پاری سن ژرمن را به عنوان بهترین گل دوران فوتبالی خود انتخاب کرد.

هالند بعد از ملحق شدن به دورتموند اولین دیدار خود برای این تیم در چمپیونزلیگ را در بازی رفت دورتموند- PSG انجام داد. بازی‌ای که در خانه دورتموند برگزار شد و با دو گل هالند ۲-۱ به سود زردپوشان به پایان رسید.

هالند در دقیقه ۶۹ گل اول بازی و تیمش را به ثمر رساند ولی نیمار شش دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. در صحنه منجر به گل دوم هالند، درحالیکه جیووانی رینا او را در مقابل دروازه تیمش به دقت مراقبت می‌کرد، ستاره نروژی با دو ضرب سریع موفق شد توپ را از او عبور داده و از بیرون محوطه جریمه به گوشه بالای سمت چپ دروازه بدوزد. هالند این گل را به عنوان زیباترین گل خود انتخاب کرد. دورتموند اما در بازی برگشت در پاریس ۲-۰ شکست خورد تا از صعود به مرحله یک‌چهارم بازبماند.

هالند در این باره گفت:" گل دومی که در بازی رفت با PSG زدم بهترین گلی بوده که تا حالا زده‌ام. من عاشق چمپیونزلیگم. خوشحالم که بازیکنان PSG بعد از بازی برگشت، ژست مدیتیشن من را تقلید کردند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج