۱۰۰۹۸۵۲
۲۷ نظر
۵۰۰۶
۲۷ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجرای پیام صوتی که فرهاد مجیدی را به‌هم ریخت

شب قبل از بازی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان، پیام صوتی به فرهاد مجیدی ارسال و همین موضوع باعث ایجاد ذهنیت برای سرمربی استقلال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با فولاد خوزستان، اعلام کرد که شب قبل از بازی پیامک‌های مشکوکی برای فرهاد مجیدی در خصوص قضاوت سیدمهدی سیدعلی ارسال و همین مسئله باعث به وجود آمدن ذهنیت برای سرمربی استقلال شد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد، پیامی که به فرهاد مجیدی رسیده، «صوت» بوده و شخص ارسال کننده فرد نزدیک به سرمربی استقلال است. در این پیام، فرد مذکور ادعا می‌کند که داور به دلیل ارتباط خوبی که با سرمربی فولاد خوزستان دارد، فردا (روز بازی) کار را برای تیم حریف درمی‌آورد.

این فرد همچنین مدعی شده که سیدعلی، نصف بازی‌های تیم فوتبال نساجی مازندران در زمان مربیگری نکونام را قضاوت کرده است. در ادامه این فرد می‌گوید که داور، دقیقه ۲۰ مجیدی را اخراج می‌کند یا یک پنالتی برای حریف می‌گیرد تا کار برای حریف آسان شود.

به گزارش تسنیم در جریان بازی، تصمیمات سیدعلی چند بار باعث عصبانیت مجیدی و بازیکنان شد و سرمربی آبی‌پوشان به داور چهارم و یکی از کمک‌هایش می‌گوید چرا داوری ضعیف است. کمک داور به سرمربی استقلال می‌گوید مراقب حرف زدنش باشد و اگر این کار را نکند، موضوع را به داور وسط اعلام می‌کند.

وقتی علی کریمی دقیقه ۴۴ بازی اخراج شد، مجیدی از جملات تندی علیه سیدعلی استفاده می‌کند تا کوپال ناظمی داور چهارم، سیدعلی را فرابخواند. زمانی که سیدعلی در حال رفتن به سمت کنار زمین بود تا به سرمربی استقلال تذکر بدهد، مجیدی وارد زمین شد تا با کارت قرمز روبه‌رو شود. همین مسئله کافی بود تا سرمربی جوان استقلال عصبانی شده و بگوید من مجیدی هستم و کم نمی‌آورم و مقابل شما می‌ایستم. سرمربی آبی‌پوشان همچنین به یک ویلا اشاره و صحبت‌های دیگری نیز مطرح کرد که باعث تعجب همه شده بود.

همچنین زمانی که عارف غلامی در نیمه دوم اخراج شد، مجیدی به کنایه به داور وسط اعلام کرد که سومین بازیکن را هم از استقلال اخراج کند.

مجیدی شب گذشته در پستی اینستاگرامی بدون اینکه نامی از فردی ببرد کنایه‌هایی که زد که خیلی‌ها مخاطب او را نکونام خواندند. تصویر پست مجیدی را در زیر مشاهده می‌کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا کمتر چرت وپرت بگید دنبال مقصر نباشید مقصر اصلی خود مجیدی است

    • بدون نام

      اره داور به بازیکنای استقلال میگفت خطا کنید منم اخراجتون میکنم یا داور به مجیدی گفت اعتراض بی مورد کن اخراجت کنم جمع کنید این خوزولاتتونو بابا

    • Bndboy

      بابا بسه دیگه چرا زیادی کشش میدین ، تمام اون ماجرا از خود فرهادتون شروع شد اون پیامها و هرچی هم که بوده ( که نبوده و در حد دروغه) هم که هیچکدومش عملی نشد و خود مجیدی تون به بازی جو روانی داد

    • بدون نام

      پس کسیکه ذهن مربی رو خراب کرده خودی بوده اما مگز فرناز از قوانین فوتبال بیخبره که باوجود خطای وحشتناک بازیکنش و اخراج شدن به سمت داور حمله کنه؟ اگر داور اشتباه کرده بودهم مربی کیسه حق نداشت بسمتش حمله کنه، در حالیکه همه ی کارشناسان فوتبال و اکثر پیشکسوتان کیسه دلیل باخت پفک نمکی رو بازی ضعیف و عصبیت منتقل شده از سرمربی خودشون میدونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه ها خدای توهمن بابا!!!
        از بی عرضگی سرمربیشون و بازیکناشون حرفی نمیزنن و فقط دنبال هوچی گری
        هستن

      • بدون نام

        چرت نگو

      • استقلال کبیر

        ایا تو در حد واندازه ای هستی که بفهمی کی اشتباه‌ کرده و کی کار درستی انجام داده؟ همه ایرانیان میدانند این سناریو از قبل تعیین شده است. وهیچ تیمی اجازه ندارد به تیم لنگ نزدیک شود. چون وزیر وقتی لنگی باشد زیر مجموعه وزارت ورزش هم هستند.

      • بدون نام

        لنگی حرف زیادی نباشید.. تیم حکومتی. اگه وزیرورزش لنگی نداشتید یه بردم نداشتید

      • بدون نام

        همه چیز مثل روز مشخصه

    • بی نام

      استقلال باید نابود بشه تا دل بعضیا خنک بشه و لنگ سالها در اوج بمونه

      پاسخ ها

      • لینا

        اس تق لال خودش نابوده.سالهاست عشقپولیس سرورتونه

      • بدون نام

        انشاالله

      • sajad

        نابود بشه؟ پفک نمکی که نابودی نداره کیسه خودش نابوده داداچ

      • بدون نام

        یعنی نمیدونم این استقلال اگه ببازه همه رو مشکوک میکنه

      • کیسه زباله آبی

        نه جونم! اگه کیسه زباله وجود نداشته باشه ، مسی قدر تمیزی و بوی خوش رو نمی‌دونه. باید کیسه باشه ولی تو جای خودش. جاش کجاس؟! هان؟ ته سطل زباله!!
        تو حداقل نصف بازیهای کیسه رو اگه نگاه کنی میبینی که با دعوا و جنجال و اخراج همراه بوده. تو همه شون هم کیسه کش ها مدعی حق خوری بودن. کیسه است دیگه. باید بوی تعفن بده.

      • بیژن

        اقای مجیدی تحمل باخت داشتع باش عزیز من همون اول هم گفتم که دعا کن بازیها بر گزار نشه وگر نه میری پایین جدول شوتت میکنن گوش نکردی هی میگفتی بازی برگزار شه شاید برای طرفتارهای استقلال محبوب باشی ولی به زور نمیتونی مربی شی برو از دسته یک شروع کن عجله نکن افرادی بهتر از تو در استقلال هستن گوش کن عزیز خودتو خراب نکن توکه از منصوریان بهتر نیستی ببین چقد با طرفتاران نزدیکه حتی پرسپولیسها دوستش دارن چون فوتبال میفهمه نه اینکه به خاطر باخت سرمربی مقابل توهین کنه

      • موسوی

        تا زمانیکه عتمل ناکامی و عدم موفقیت تیم را در داوری و وزیر پرسپولیسی و... میدونین ،کیسه ها خودشون خودشون را نابود میکنن. دوست عزیز قهرمانی و موفقیت ی تیم در پشتکار و تلاش هست نه در توهم و هوچی گری.

    • بدون نام

      گند سیدعلی و نکونام هم در میاد

    • محمد شجاعی

      چه ربطی داره همش دروعه استقلال و پرسپولیس تا سوراخ میشن بهونه در میارن

    • بدون نام

      با این.گرونی و حقوق پاایین داوری به داور هم حق بدهید.
      زندگی خرح داره.

    • ایرانیم اصل واصیل

      اخه فرنازوچه به مربیگری اونم سرمربی.اون بایدسالهاکمک مربی نونهالان بعدیکی دوسال کودکان بعدنوجوانان.بعدجوانان.بعدامیدها.بعدبزرگسالان دسته3.بعددسته 2.بعددسته 1 وبعدتازه بشه تدارکاتچی تیم لیگ برتری. اصلا این سلسله مراتب رورعایت نکرده حالا گیرکرده. بله اینه.من همه چیومیدونم(بروزن گفته های قلیچ اویزون).

    • ایا سرزمین ما هم روزی اباد وازاد میشود؟؟؟

      قطعا برادر خیانتکار فرناز بوده که یه مدتی بعنوان سرپرست پولهای تیم نساجی را هاپولی میکرد این به اصطلاح برادر از لحاظ ذهنی حسابی فکر فرناز رو خراب کرده و کاری از جک تری دی هم بر نیومد ادم دشمن خونی داشته باشه نه همچین داشی

    • بدون نام

      لطف کنید لنگیها چیزی نگین که به ضرره شما باشه چون شما می خواهید همه تیما رو با نا داوری بعضی داورا ببرید اینو همه فوتبالیها میدونن خخخخخخ

    • بدون نام

      قهرمانی لنگ مبارک باشه تا ۱۴۰۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجیدی درحد یک تیم دسته سه هم نیست چه رسد به استقلال

    • بی نام

      انصافاً مجیدی بهترین انتخاب برای استقلاله . خدا کنه باهاش ۵ ساله تمدید کنن تا خیال ما راحت بشه .

    • بچه اهواز

      چقدراستقلال حقیر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج