جاباما
۱۰۰۹۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آمونیکه: نباید ایران را دست کم بگیریم

امانوئل آمونیکه، هافبک پیشین تیم‌های فوتبال نیجریه و بارسلونا، به سوپر عقاب‌ها هشدار داد تیم‌های ایران و بوسنی را در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ دست کم نگیرند.

خبرگزاری مهر: امانوئل آمونیکه، هافبک پیشین تیم‌های فوتبال نیجریه و بارسلونا، به سوپر عقاب‌ها هشدار داد تیم‌های ایران و بوسنی را در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ دست کم نگیرند.

آمونیکه گفت "استفن کشی"، سرمربی نیجریه، و دستیارانش اشتباه می‌کنند اگر بخواهند توانایی‌های حریفان را دست کم بگیرند زیرا بر خلاف باور عمومی این تیم‌ها ضعیف نیستند.

آمونیکه در این خصوص گفت: نخستین چیز این است که ما مطمئن شویم، روی روال قرار داریم زیرا جام جهانی دو ماه دیگر آغاز می‌شود. باید با چالش‌هایی که در رقابتهای جام جهانی وجود دارد، آشنا باشیم و باید از رو به رو شدن با این چالش‌ها پیشگیری کنیم. من به ویژه وقتی مردم به راحتی مطالبی را در مورد تیم‌های ایران و بوسنی بر زبان می‌آورند، ناراحت می‌شوم.

وی افزود: اکنون این ذهنیت وجود دارد که نیجریه به رقابتهای جام جهانی می‌رود تا ایران و بوسنی را شکست دهد. از آنجایی که این دو تیم ضعیف هستند اما من فکر می‌کنم ما باید قضاوت محتاطانه ای در این خصوص داشته باشیم.

هافبک پیشین بارسا تصریح کرد: باید به حریفان احترام بگذاریم و هدف اصلی ما باید آماده‌سازی برای رقابتهای جام جهانی باشد تا اینکه به این موضوع فکر کنیم که ایران و بوسنی تیم‌های ضعیفی هستند. نباید فراموش کنیم که این تیم‌ها از قاره‌های خود به جام جهانی صعود کرده‌اند، همانگونه که ما از منطقه خود صعود کرده‌ایم.

آمونیکه در پایان گفت: اصلی‌ترین هدف‌مان باید این باشد که بازیکنان خود را تشویق کنیم و آنها را به لحاظ ذهنی و فیزیکی آماده کنیم. باید بدانیم که جام جهانی صحنه‌ای متفاوت است. من هیچ شکلی از ترس را قبول ندارم و فقط به نیجریه‌ای‌ها توصیه می‌کنم که دعا کنند و از عقاب‌ها می‌‎خواهم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

تیم فوتبال ایران در گروه F رقابتهای جام جهانی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است. مردان کارلوس کی‌روش در تاریخ ۲۶ خرداد با نیجریه دیدار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج