۱۰۰۹۹۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان: قرار نیست ۲۰ سال سرمربی رئال باشم

زین الدین زیدان معتقد است تا ۲۰ سال بعد قطعا روی نیمکت رئال نخواهد ماند.

ورزش سه: رئال مادرید در هفته ۳۲ لالیگا فردا در زمین اسپانیول به میدان خواهد رفت. کهکشانی ها در شروع مجدد لالیگا ۴ برد متوالی برابر ایبار، والنسیا، سوسیداد و مایورکا کسب کرده اند و فردا برابر تیم قعرنشین جدول مسابقه دارند.

اسپانیول در شرایطی به مصاف رئال خواهد رفت که امروز سرمربی خود را اخراج کرد و فردا روفته به جای آبلاردو روی نیمکت آبی و سفیدهای کاتالان خواهد نشست.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« هفت فینال دیگر؟ فعلا فقط به بازی فردا فکر می کنم که مثل یک فینال است. باید به همین روندی که داریم ادامه دهیم. می دانم که حریف، ما را دچار مشکل خواهد کرد چرا که به دنبال امتیاز است و انگیزه بالایی برای فرار از سقوط دارد. باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم و از دقیقه یک تا ۹۰، تمرکزمان را از دست ندهیم تا پیروز شویم.»

سه شکست فصل در زمین تیم های منطقه سقوط:« هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم. درست است که تیم اول برابر تیم بیستم بازی دارد ولی این تنها روی کاغذ اهمیت دارد. باید در زمین نشان دهیم که تیم بهتری هستیم. اسپانیول میزبان است و سه امتیاز را می خواهد. حتی یک لحظه هم نباید حریف را دست کم بگیریم.»

اخراج آبلاردو از اسپانیول:« چیزی در این رابطه ندارم که بگویم. نمی دانم به سود ماست یا به ضرر ما ولی برای او متاسفم. این اتفاق برای هر مربی سخت و دشوار است.»

سرخیو راموس:« او کاپیتان و رهبر ما در زمین است. بازیکنی با کیفیت و با شخصیت که همیشه پیروزی می خواهد. او به شایستگی اعتبار و ارزش کنونی را به دست آورده است. راموس تاریخ رئال است و اصلا از دستاوردهای او شگفت زده نمی شوم. امیدوارم به همین روند تا پایان فصل ادامه دهد. می دانم که راموس دوست دارد سال های بیشتری بازی کند و این توان را هم دارد. من در سن کمتری از فوتبال بازنشسته شدم.»

زیدان در پاسخ به سوالی در مورد طول دوران مربیگری اش در رئال گفت:« نمی دانم و فعلا هیچ برنامه ای در ذهنم نیست و فقط در زمان حال زندگی می کنم. ۱۸ سال فوتبالیست بودم و می گفتم هرگز مربی نخواهم شد ولی حالا روی نیمکت رئال هستم.

هرچند از کلمه شانس خوشم نمی آید و برای رسیدن به نیمکت تیمی مثل رئال باید پشتکار و اعتقاد داشت ولی قطعا خوش شانسم که مربی بهترین تیم دنیا و مجموعه ای از بهترین بازیکنان جهان هستم و روزی نیست که از تمرین دادن این تیم لذت نبرم اما مربیگری شغلی است که شما را خسته و فرسوده می کند. در هر صورت باید ببینیم چه خواهد شد ولی قطعا قرار نیست ۲۰ سال دیگر هم مربی رئال باشم.»

استحکام بیشتر رئال در دفاع:« البته اینطور نیست که در حمله ضعف داشته باشیم. کار خاصی نشده و چیزی تغییر نکرده است. مساله اینجاست که در تمرینات قبل از شروع مجدد لالیگا، بازیکنان بسیار با انگیزه کار کردند و با اشتیاق پای به بازی ها گذاشتند. این در بازی هایی که انجام داده ایم، نمود داشته است. تمرینات ما نیز در بهترین شکل خودش به انجام می رسد و نتیجه اش را هم می بینیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج