۱۰۰۹۹۳۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

حسن‌زاده: متن گزارش داور، محرمانه است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بنا به تشخیص اعضای کمیته در مورد بازی فولاد-استقلال یا افراد را فرا می‌خوانیم یا اینکه جلسه غیرحضوری تشکیل می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: ابوالفضل حسن‌زاده در خصوص پرونده‌های بازی فولاد استقلال و مس سونگون و گیتی‌پسند اظهار داشت: گزارشات واصل شده ان‌شاءالله در جلسه‌ای که با حضور همه اعضای کمیته انضباطی برگزار می‌شود تصمیم می‌گیریم دفاعیه ارسال کنند یا جلسه حضوری تشکیل شود.

وی در مورد اینکه اگر قرار بر تشکیل جلسه باشد آیا فرهاد مجیدی احضار می‌شود، عنوان کرد: به هرحال کسانی که گزارشات علیه‌شان است و یا اشخاص دیگری که لازم باشد را فرا می‌خوانیم.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه مدتی است در فوتبال بی‌اخلاقی‌های زیادی دیده می‌شود و اعتراضات زیادی به داوران صورت می‌گیرد و آیا قرار نیست کمیته انضباطی برخوردی با این مسأله داشته باشد، عنوان کرد: کمیته انضباطی به هر بازی اگر گزارشات واصل شده باشد رسیدگی داشته است. ما حتی در خصوص بازی‌ها ناظر ویژه انضباطی هم معرفی می‌کنیم و بر اساس گزارشات آنها هم رسیدگی خواهیم داشت. به هر حال تصمیمات تکمیلی ان‌شاءالله خواهیم گرفت اما فعلاً مسابقات تازه شروع شدند به نظرم ما از حداکثر پتانسیلی که داریم در مقررات استفاده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چه اشخاصی به کمیته انضباطی احضار می‌شوند، گفت: چون طبق مقررات حالت محرمانه دارد و اعلام آن ممنوع است اجازه بفرمایید اگر فرآیند تحقیق تکمیل شد بعداً‌ اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بنا به تشخیص اعضای کمیته یا آنها را فرا می‌خوانیم یا اینکه جلسه غیرحضوری تشکیل می‌دهیم.

حسن‌زاده در مورد اینکه داور بازی فولاد ـ استقلال در گزارش خودش اشاره کرده سرمربی استقلال به او گفته من ویلا ندارم به شما بدهم اظهار داشت: متن گزارش را حق نداریم افشا کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در مورد بحث استقلال ارکان قضایی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: چیزی که به کمیته انضباطی مربوط می‌شود همیشه استقلال داشته و ان‌شاءالله همیشه خواهد داشت. بقیه ارکان هم خارج از حوزه اختیارات من است.

وی در مورد اینکه آیا با کسانی که برای شروع مسابقات به مخالفت پرداختند برخورد خواهد شد، گفت: دفاعیاتی ارسال شده و در شرف تصمیم‌گیری هستیم برخی بازیکنان که اظهارنظر داشتند برای آنها ابلاغیه ارسال شده تا دفاعیات‌شان را اعلام کنند و ان‌شاالله برای این دو نفر تصمیم می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال حریف سلطانی فر پولیس نیست. سلطانی فر پولیس تمام فکرش قهرمان کردن پرسپولیس و نابودی کامل استقلال است

      پاسخ ها

      • بچه اهواز

        فولاد۲استقلال حقیر خوارخفیف بی ارزش ۱

    • محمد‌

      کاملا‌ معلومه‌ استقلال‌ داره‌ بر‌ ادم‌ دروغ‌ گو‌ لعنت

    • باورصاد

      آقای حسن زاده وقتی خودکمیته انضباطی طرفداربی نظمی است چه انتظاری بایدازشما داشته باشیم وباید به حال شما تاسف خورد نتیجه بازی فولاد با استقلال رانیزخواهیم دید چون گزارش داور معلومه باهمکاری مربی وسرپرست فولاد علیه استقلال تنظیم وبه شما می دهند انشاءالله خواهیم دید وجدان شما را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج