۱۰۰۹۹۹۰
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

هواداران پرسپولیس از برانکو عذرخواهی کردند!

تیم برانکو طی ۴ فصل ۷ جام شامل ۳ قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و ۳ سوپر جام به دست آورد که این آمار پروفسور را در زمره بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس قرار داده است.

خبرورزشی: پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ هفتم با افشین قطبی تا قبل از لیگ پانزدهم که فقط به خاطر تفاضل گل قهرمان نشد، اوضاع جالبی نداشت. اختلافات مدیریتی، ضعف فنی و درگیری‌های مختلف باعث می‌شد سرخپوشان نتوانند آن طور که باید و شاید عملکرد مناسبی داشته باشند.

اما آمدن برانکو همه چیز را عوض کرد و یک پرسپولیس جدید را برای هواداران این تیم ساخت، پرسپولیسی که قهرمان بلامنازع سه فصل اخیر لیگ برتر بود و در این فصل هم شانس اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. تیم برانکو طی ۴ فصل ۷ جام شامل ۳ قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و ۳ سوپر جام به دست آورد که این آمار پروفسور را در زمره بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس قرار داده است. برانکو با وجود داشتن قرارداد، ابتدای این فصل به دلیل پرداخت نکردن حق و حقوقش عطای ماندن در پرسپولیس را به لقایش بخشید و راهی الاهلی عربستان شد. جدایی که حواشی زیادی را برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد و حتی کار به اعتراض هواداران رسید. اما ماجرا وقتی جالب می‌شود که در کمال ناباوری بعد از شکایت برانکو از پرسپولیس به فیفا، مدیران باشگاه پرسپولیس در صورتی که تقریباً می‌دانند شانسی برای بردن در این پرونده ندارند با تنظیم یک شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای پرونده را به CAS کشاندند تا وقت بیشتری بخرند، موضوعی که مورد انتقاد پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس قرار گرفت و حتی باعث ناراحتی خود برانکو شد تا جایی که پروفسور در گفتگو با خبرورزشی گفت: «۳ خط از من تشکر نکردند، ولی ۱۳۰۰ صفحه علیه من شکایت تنظیم کردند.»

هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس به واسطه زحماتی که برانکو برای تیم‌شان کشیده بود و جام‌هایی که کسب کرد توقع نداشتند مدیران پرسپولیس از سرمربی محبوب‌شان شکایت کنند و این موضوع را دور از شأن برانکو می‌دانستند، از همین‌رو خودشان دست به کار شدند و به جای مدیران باشگاه از برانکو ایوانکوویچ عذرخواهی کردند. هزاران هوادار پرسپولیس با مراجعه به صفحه اینستاگرام برانکو، برایش کامنت گذاشتند و از او عذرخواهی کردند. پرسپولیسی‌ها خطاب به برانکو نوشتند: «ما قدردان زحماتی که برای‌مان کشیدی هستیم و برای این اتفاقی که افتاد از تو عذرخواهی می‌کنیم. همیشه در قلب ما خواهی ماند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خاک تو سر مدیرهای پرسپولیس

    • امین ن

      خاک عالم تو سرتون

    • لنگی

      بهتره از سلطان تشکر کنین لنگ دارا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درست است اگر گ زاده وبابا مسعودش نبود

      • پوکررر سوزششش

        شما برید مواظب باشید نرید دسته دو

      • کیسه زباله آبی

        اون که به جای خودش!
        ولی باید از برانکو به طور ویژه به خاطر زدن پوز شما کیسه کش ها طی چهار سال متوالی تشکر بشه. تو همین دوران بود که دو چیز برای شماها تبدیل به آرزوی دست نیافتنی شد. اول صدر نشینی تیم حقیرتون و دوم صدر نشین نبودن سرورتون!!
        ایشالله حالا حالا ها سایه سرورتون از سرتون کم نشه و هر وقت بالا رو نگاه می‌کنید، بالهای سیمرغ پرسپولیس رو بالای سرتون ببینید.
        خخخ

      • بدون نام

        تو بمیری بهتره

      • بدون نام

        خخخخخ

    • بدون نام

      پروفسور فقط برانکو بقیه اداشو در میارن تُف ب ذات آدم قدر نشناس
      برانکو تاابد دوستت داریم

    • پرسپولیسی

      درقلبم پرسپولیس وبرانکو بوده ،هست وخواهدماند

    • بدون نام

      من هوادارم عذر خواهی هم نمی کنم برانکو بابد عذر خواهی کنه.

      پاسخ ها

      • ی دختر پرسپولیسی ۱۳ ساله

        خیلی قدر نشناسی
        تو نباید مثل لنگی ها باشی

      • بدون نام

        تو هوادار پرسپولیس نیستی

    • مافیای لنگ

      لنگیا خودشون میدونند برانکو کاره ای نبود،برای اینکه تابلو نشه از برانکو تشکر می‌کنند . برانکو مربی نیست

    • موسوی

      حقیقتا مدیران وقت پرسپولیس ،هم به پرسپولیس ظلم کردن و هم به اقای برانکو. همانطور که در فوتبال جهان اقای مارادونا ،و در فوتبال اسیا اقای کریمی و دروازه بان ایران عابدزاده دیگه تکرار شدنی نیستن،اقای برانکو هم برای ما پرسپولیسی ها تکرار شدنی نیست.

    • عجب

      شرم بر وزارت ورزش که به خاطر استقلالیا برانکو رو توسط مهره خائنش یعنی عرب بیرون انداختن. وگرنه حالا حالا ها باید با حسرت به پرسپولیس نگاه میکردین!
      تیم تحت حمایت وزارت، تیم شماست که به خاطر شما هر جوری شده میخوان جلوی پرسپولیسو بگیرن

      پاسخ ها

      • محمدی

        اگه اینجوره بخاطر پرسپولیسیها هم استراماچونی روفراری دادن.ولی نه پس ازچهارسال که بعدازچهارماه وارایه بهترین وهجومی ترین بازیها به گواه همه کارشناسان.

    • Alireza..4

      برانکو یه تنه با 12 تا بازیکن چنان بلایی سر شعله زرد و کیسه و اون یکی تیم حقیرِ توهمی اورد که تا عمر داره باس بشینن رو یخ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ

      • محمد

        هرکی خربزه میخوره باید پای لرزش هم بشینه .جعل بازیکن باید به سقوط منجرمیشد نه بسته شدن پنجره.تازه کدتم دوازده بازیکن .تیم اصلی باضافه عالیشاه ونورالهی که اون فصل اضافه شدن استقلال هم چندساله که همین تعدادبازیکن داره بخاطر مثدومیتهای ناشی از زمین های تمرین نامناسب که حقشو به تیم سوگلی سلطانیفر دادن.

      • آذربایجان دیاریمیز

        زااااااااارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج