۱۰۱۰۰۳۶
۱۶ نظر
۵۰۲۴
۱۶ نظر
۵۰۲۴
پ

مظفر: مذاکره و سازش، راه ذلت و خواری است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که دنبال مذاکره و سازش هستند، به بیراهه و به راه ذلت و خواری می روند که خلاف مکتب عاشورا و حسین بن علی علیه السلام است.

ایسنا: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که دنبال مذاکره و سازش هستند، به بیراهه و به راه ذلت و خواری می روند که خلاف مکتب عاشورا و حسین بن علی علیه السلام است.

"حسین مظفر" شامگاه شنبه هفتم تیرماه در برنامه "یاد یاران" ویژه گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: براساس آیات قرآن کریم، شهیدان جاودانگان تاریخ هستند. هرکس توفیق شهادت ندارد و هرکس لیاقت قربانی دادن در راه خدا را ندارد و خانواده شهداء باید به خود افتخار کنند.

مظفر: مذاکره و سازش، راه ذلت و خواری است

وی با اشاره به اینکه شهداء به منتهای آرزوی خود رسیده اند، افزود: شهداء برای این جاودانه هستند که قطره وجودی خود را به اقیانوس خالق هستی پیوند زده اند.

مظفر در ادامه با اشاره به حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: سیاه ترین کارنامه در میان دولت ها کارنامه آمریکا در مسئله حقوق بشر است و اگر چه می توانست حقوق بشر دستاوردی برای حفظ حقوق انسان ها باشد اما دستاویزی برای سلطه و جنایات آمریکا شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: تاریخ آمریکا از لحظه شل گیری مبارزه با سیاه پوستان زبا زد است و کسانی که در آن سرزمین زندگی می کنند هنوز این نژادپرستی در وجود امریکایی ها استمرار دارد و تنها بحث فرد سیاه پوستی نیست که با فشار زانوی پلیس بر گلویش کشته شد.

وی اظهار کرد: تاریخ آمریکایی ها مملو از این جنایات است و دخالت آمریکا در صدها کشور و ایجاد ۱۵۶ پایگاه نظامی در پنج قاره دنیا نشان از نادیده گرفتن حقوق بشر است و آمریکا روسیاه تر از آن است که پرچمدار حقوق بشر باشد.

مظفر تصریح کرد: ایران اسلامی از نخستین روزهای انقلاب آماج توطئه ها و سلطه گری و جنایت های امریکا بوده و البته در رژیم گذشته ردپای آمریکا در ایران وجود داشت و ایران وابسته و حقیر را آنها ساخته بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز به نقطه ای نورانی در جغرافیای زمین تبدیل و نقطه آمال حق گرایان دنیا شده است افزود: آمریکا از هیچ تلاشی برای مقابله با جمهوری اسلامی تاکنون فروگذار نکرده است اما مردم ما با رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری در حیات سیاسی اجتماعی، ایستاد و مقاومت کرد و با پایداری ملت و قربانی صدها هزار فرزندان این نسل موجب شد آمریکا به اهداف خود در ایران نرسد و حسرت تصرف یک وجب خاک ایران را به گور بردند.

مظفر با بیان اینکه ملت ایران با ۴۰ سال عبور از گردنه های تهدید و تحریم عظمت خود را در دنیای امروز حفظ کرده است گفت: راه و رمز این پیروزی، استقامت و پایداری ملت در برابر وفاداری به آرمان های انقلاب، امام و شهیدان و استقامت در برابر سختی هایی بوده که بر ملت وارد شده و این ملت کارستان کرده است.

وی تصریح کرد: تحلیل رفتار مردم ایران شدنی نیست و خود تحلیلگران غرب ابراز عجز کرده اند که این مردم علی رغم معترض بودن به وضع اجرایی، وقتی پای انقلاب و رهبرشان در میان است با تمام وجود حاضر می شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ملت ایران این استقامت و پایداری را مرام خود قرار داده و رمز سرافرازی این ملت عبور از گردنه های سخت است و ملت ترسو هرگز نمی تواند به عظمت و اقتدار برسد افزود: نمی گوییم این انقلاب مشکلات ندارد، ما مشکلات را می دانیم اما معتقدیم با همه مشکلات این انقلاب تنها انقلاب الهی است که در جغرافیای زمین مورد عنایت خداوند است و باید قدر بدانیم.

مظفر بیان کرد: کسانی که دنبال مذاکره و سازش هستند، به بیراهه و به راه ذلت و خواری می روند که خلاف مکتب عاشورا و حسین بن علی علیه السلام است.

وی با اشاره به اینکه یک نظریه پرداز غربی می گوید علت مقابله مردم با رژیم شاه و پیروزی انقلاب، مواجهه آسان آنها با مرگ بود؛ یعنی روحیه شهادت طلبی و درس گیری از مکتب عاشورا، بیان کرد: براساس اعلام غربی ها، زمانی که این ملت با بال استقامت و ولایت(شهادت) پرواز می کند هرگز نمی توان بر این ملت و مملکت پیروز شد و باید قدر این انقلاب را بدانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مسئولان مسئولیت خطیری دارند و به فرموده امام خمینی(ره) محرومان و فقراء صاحب انقلاب هستند و انقلاب باید به اینها رسیدگی کند که نگذاشتند؛ بخشی از آن مربوط به عملکرد مسئولان بوده و باید مواخذه شوند و بخش دیگر مربوط به مشکلاتی است که بر کشور ما تحمیل کردند از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، ۱۷ هزار شهید ترور و سکوت حقوق بشر امریکایی در برابر آن، تحریم و ...

مظفر با تاکید بر اینکه راه پرفراز و نشیبی را در پیش داریم و باید همچنان راه استقامت و پایداری را پیشه کنیم و خداوند وعده نصرت داده و در سایه پایداری وعده خداوند محقق می شود خاطر نشان کرد: کسانی که از انقلاب بریده و از آرمان های انقلاب پشیمان شده اند، خداوند آنان را ذلیل و ملت آنها را منفور کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی مکتب عاشورا لعنتت کنه

    • بدون نام

      راه امام حسین مطمئنی

    • ایرانی

      جناب مظفر چرا از صلح و سازش هراس دارید حتما منافع تان در اشوب و تحریم تامین میشود مذاکره و صلح اگر ب نفع کشور باشد چ ایرادی دارد.

      پاسخ ها

      • ر ی

        مذاکره فقط باچین و روسیه با بذل و بخشش فراوان ! فراوان میگم ها !!!!!!

    • بدون نام

      نه اینکه الان خوشبخت هستیم ....بله اگه منم به جای شما بودم همین رو میگفتم ....چون شما یخچال خونت پر هست اجاره خونه نداری دختر دم بخت اگه داری نگران جهیزیه نیستی .....ولی ومن همه این مشکلات رو دارم .....دیگه از همه شما متنفر شدم .....این روزها برای مردم به سختی داره میگذره .....ولی به گوش باش

    • ایرانی بی نوا

      تو که از اسلام هیچی نمیدونی چرا حرف میزنی یکی از ارکان اسلام سازش هسته

    • بدون نام

      شماکه خداراشکرمشکلی ندارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایااینهاکه به اسم اسلام ادعادارن و قسم میخورن ولی نییتشان
        خلاف است نابودورسوابگردان .امین یارب

    • بی ریا

      این تاریخ مصرف گذشته ها چی میگن. مملکت چند تا رئیس داره

    • بدون نام

      کاسبان تحریم، مخالفان Fatf و دیگر هیچ!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      اره،جنگ خیلی خوبه

    • بدون نام

      نتیجه مذاگره و سازش با دشمن همین است که می بینیم ..الابرکت ا...

    • قلی

      ..و این بود انشای من ..پایان

    • بینام

      آسایش دوگیتی تفسیر این دو حرف است
      با دوستان مروت با دشمنان مدارا

    • حسین

      اقای مظفر نفست از جای گرمی در میاد بهتره بشینین سر جاتون وکمتر شعار بدین تا مردم ببینن چه خاکی بایستی تو سرشون بریزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج