۱۰۱۰۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تاثیر قیمت دلار بر قاچاق کالا در کشور

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به وضعیت دلار و قیمت ارز فکر می‌کردیم کالای قاچاق کمتر شود و این روند کاهش یابد اما متأسفانه نه تنها این روند کمتر نشد بلکه بیشتر هم شد.

مهر نوشت: رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به وضعیت دلار و قیمت ارز فکر می‌کردیم کالای قاچاق کمتر شود و این روند کاهش یابد اما متأسفانه نه تنها این روند کمتر نشد بلکه بیشتر هم شد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به افزایش کشفیات کالای قاچاق در پایتخت اظهار کرد: یکی از موضوعات جدی پلیس پایتخت مبارزه با کالای قاچاق بوده و هست و امسال هم که سال جهش تولید نامگذاری شده، این موضوع مزید بر علت شده تا ما این کار را (مبارزه با کالای قاچاق) با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

وی افزود: امسال این طرح تشدید و کامل‌تر شده، ابعاد بزرگ‌تری دارد و پلیس از شیوه‌های مختلفی برای کشف کالای قاچاق استفاده می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: متأسفانه سال به سال حجم کشفیات کالای قاچاق در کشور بیشتر می‌شود و ما مشاهده می‌کنیم حجم بیشتری نسبت به سال گذشته به سمت پایتخت از سوی دیگر استان‌ها روانه می‌شود.

سردار رحیمی افزود: با توجه به وضعیت دلار و قیمت ارز فکر می‌کردیم کالای قاچاق کمتر شود و این روند کاهش یابد اما متأسفانه نه تنها این روند کمتر نشد بلکه بیشتر هم شد.

وی گفت: کار پلیس برخورد و کشف است و با تمام توان به صورت شبانه روزی در همه موضوعات به ویژه موضوع مبارزه با کالای قاچاق برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم درصد کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد بیشتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه به قاچاقچیهای گرامی دلار ۴۲۰۰نمیدن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج