جاباما
۱۰۱۰۳۵۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

«نظام بانکداری بدون ربا» در مجلس کلید خورد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دستوری عمل کردن در حوزه مسکن راهکار جلوگیری از افزایش قیمت‌‌ها نیست.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: قیمت مسکن و اجاره بها طی چند ماه اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و این افزایش قیمت موجب فشار به مردم شده است.

وی تصریح کرد: مسکن یکی از نیازهای اصلی و اساسی است که باید توسط دولت در اختیار مردم قرار گیرد، اما کوتاهی در توجه به این اصل مهم امروز مشکلات متعددی را برای مردم رقم زده است.

«نظام بانکداری بدون ربا» در مجلس کلید خورد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد افزایش قیمت مسکن و اجاره بها نمی‌توان با دستوری عمل کردن مانع افزایش قیمت‌ها شد، ادامه داد: باید مسکن مورد نیاز مردم به اندازه کافی تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد، اجرای طرح مسکن گروهی و واگذاری زمین به مردم راهکار خوبی برای کنترل قیمت مسکن است.

سلیمی اظهار کرد: امروز متاسفانه مسکن حالت سرمایه‌ای پیدا کرده و عده‌ای برای افزایش سرمایه اقدام به خرید خانه‌ها کرده‌ و یا خانه‌های خود را به قیمت‌های گزاف رهن و اجاره می‌دهد، مسکن باید با کار جهادی از حالت سرمایه‌ای خارج شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مردم گفت: نظام بانکداری بدون ربا در مجلس کلید خورده که تصویب آن برکات ارزشمندی به همراه خواهد داشت، بخشی از مشکلات مربوط به قانون و بخشی مربوط به عملکرد است که باید هر دو اصلاح شود.

سلیمی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه تعاونی‌‌ها اظهار کرد:‌ تعاونی ها باید رونق بگیرند، با تجمیع سرمایه‌های خرد در قالب تعاونی می‌توان نقدینگی‌های سرگردان را در راستای توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور به کار گرفت.

اشاره به قطع شدن بیمه قالیبافان و ایجا نگرانی فعالان عرصه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بانک بدون ربا با بهره ۲۶ درصد سالهاست کلید خورده واجرا میشود آقای نمایند گویا تازه از سوید برگشته انر

    • لی لی پوت

      مکه تا حالا بانک ها ربا می گرفتند؟؟بانک ها نزول دویست درصدی و بانک داری اسلامی رو اجرایی کردن؟؟چرا تهمت ایزنی؟؟پس باید گفت خودتی؟؟

    • بدون نام

      فقط جلو بانک سپه رو بگیرید.بزرگترین ربا و حرم خور کشور

    • معمولی

      بهترین راه در حوزه مسکن دادن زمین به خوانواده های بدون خانه بشرط اینکه قابلیت فروش یا اجاره نداشته باشه ودر صورتی که تمایل به رفتن داشته باشن دولت پول خرج بنا را پرداخت کند و در اختیار بی خانه ها با همان شرایط قرار دهد تا سواستفاده نشود و فقط کسانیکه احتیاج دارن استفاده کنند

    • بدون نام

      نظام بانکی ایران نجس است و ربا خوار.

      پاسخ ها

      • دهدشتی

        14 سال است که بابت 150 میلیون وام که برای 35 نفر ایجاد شغل کرده ام چون به صورت تعاونی کشاورزی بوده وتمامی بدهی بنام خودم ثبت شده وکاری به شاغلان که همه مجزاءمیباشندودرامدشان به خودشان میرسد چون هیچگونه تعهد بانکی نداشتند ریالی از این بدهی ندادند تاکنون بابت ان یک میلیاردونیم داده ام هنوز 650 میلیون به بانک کشاورزی بدهکارم خودم هم توی این قضیه مانده ام فریادرسی هم نیست که به دادم برسد بعد هم میگن دولت کسری بودجه دارد کافیه 5هزار نفر مثل من وام گرفته باشه کسری جبران میشه اله برکت اله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج