۱۰۱۰۴۲۸
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

۹ شهر خوزستان همچنان «قرمز» هستند

استاندار خوزستان گفت: به رغم اینکه در چند روز گذشته وضعیت چند شهر خوزستان از وضعیت «نارنجی» به «زرد» تبدیل شده است اما ۹ شهر این استان همچنان در وضعیت «قرمز» قرار دارد.

خبرگزاری مهر: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه نشست ستاد استانی بیماری کرونا اظهار کرد: این نشست نقطه نظرات فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی و مدیران کل استانی شنیده شد و بر این اساس تصمیمات لازم اتخاذ شد و مقرر شده در بحث مراسم ترحیم باید فرمانداران جدی‌تر ورود کنند و مانند کاری که در ماهشهر صورت گرفت، عمل شود.

وی افزود: باید متعهد شوند حداکثر ۱۰ نفر برای تدفین اموات حاضر شوند و در غیر این صورت اجازه دفن داده نمی‌شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه لازم است که شرایط را باید مدیریت کنیم، بیان کرد: تعداد مراجعان به مراکز ۱۶ ساعت و همچنین بیماران سرپایی کاهش پیدا کرد اما بستری‌ها به طور تقریبی ثابت و شیب آن بسیار کند است.

شریعتی با اشاره به اینکه این میزان بستری موجب فشار بیشتر بر کادر پزشکی و پرستاری می‌شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که علاوه بر کاهش مراجعان، بستری‌شدگان و مبتلاهای سخت که به بستری شدن نیاز دارند نیز کاهش پیدا کند.

وی عنوان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، شرکت نکردن در مراسم ترحیم، شادی و تجمع‌ها مورد تأکید است که باید بیش‌ازپیش رعایت شود که متأسفانه در خیلی از موارد رعایت نشده است.

استاندار خوزستان گفت: خیلی از شهرهای ما که هفته گذشته نارنجی بودند اکنون زرد شدند و شرایط بهبود پیدا کرده است اما برخی شهرهای ما به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی همچنان نارنجی و قرمز مانده‌اند.

شریعتی افزود: لازم است همه دست‌به‌دست هم دهیم که از این شرایط عبور کنیم و در حال حاضر وضعیت شیوع بیماری کرونا در ۹ شهر استان قرمز مانده است و باید تلاش کنیم وضعیت در این شرایط بهبود پیدا کند.

وی عنوان کرد: اکنون ۶ هفته است که نسبتاً در شرایط «قرمز» هستیم و این مدت طولانی شده و باید با تمهیدات انجام شده و ورود جدی‌تر مسئولان در شرایط بهبود حاصل شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای این شهرهای قرمز، به مرکز پیشنهاد داده شده که در این شهرها محدودیت اعمال کنیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Fd

      چرا اسم شهرها رو نمیگید که بدونیم اگه کاری هم پیش اومد سعی کنیم اونجا نریم

    • بدون نام

      این استاندار چرا عوض نمیشه

    • بدون نام

      اره الان ده ساله که استانداره

    • بدون نام

      زمانی که وضعیت استانهای دیگر قرمز بود ساعت کاری کمتر بود بقیه استانها از وضعیت قرمز رد شدند خوزستان قرمز شد ساعات کاری ادارات و شرکتها افزایش یافت چطور میشه که استانی وضعیت قرمز باشه اما برعکس عمل بشه غیر ازاین اقتصاد در اولویت جان انسان هستش

    • بدون نام

      شهرهای مهم بندری و در مناطقی شرکت نفت و پتروشیمی هست قرمز اگر اعلام کنند باید تعطیل کنند ولی بحاطر اقتصاد کشور تعطیل نکردن

    • بدون نام

      قرمز بالاخره سبزمیشه
      آب غیزانیه چه شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج